וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: דג'וקוביץ' גבר על ברדיך

הטניסאי הטוב בעולם פתח רע מול הצ'כי, אבל התאושש בדרך לניצחון 6:3, 3:6, 6:7. דויד פרר ניצח את אנדי מארי

לאחר שאמש (ראשון) יצא לדרך טורניר גמר הסבב של ה-ATP, שמפגיש את שמונת הטניסאים הבכירים בעולם בעונה האחרונה, עם ניצחונות לרוג'ר פדרר ורפאל נדאל בבית ב', היום נפתח גם בית א' במשחק בו גבר דויד פרר על אנדי מארי בתוצאה 4:6, 5:7. המשחק השני היה המופע המרכזי של הערב, ובו גבר נובאק דג'וקוביץ' על תומאס ברדיך הצ'כי 6:3, 3:6, 6:7.

דויד פרר - אנדי מארי 4:6, 5:7

משחק נהדר התנהל באולם האולימפי בלונדון, שהיה מלא לחלוטין ב-20,000 צופים. כבר מן הפתיחה התנהל משחק צמוד, כשלאחר משחקון הגשה מוצלח מצד כל אחד משני השחקנים, הם שברו זה את זה, כדי להעמיד את התוצאה על 2:2. המשחק המשיך להיות שקול עד למשחקון העשירי, כאשר ביתרון 4:5 הצליח הספרדי, המדורג חמישי בעולם, להשיג שתי נקודות מערכה ולנצל את השנייה כדי לעלות ליתרון 0:1 במערכות לאחר 57 דקות.

מארי הבין שהפסד כבר במשחקו הראשון עלול לעלות לו בכרטיס לחצי הגמר ומשחקון מצוין שלו העניק לו שבירה מיד עם פתיחת המערכה השנייה. אלא שפרר לא נבהל, הצליח להלחיץ את הסקוטי ולגרום לו לשגות והפך את התוצאה ל-2:3 לזכותו. הנדנדה נמשכה והפעם היה זה תורו של מארי, שבעזרת משחקון גדול שבר שוב ועלה ל-3:4. גם זה לא הספיק למארי, שטעות כפולה שלו אחרי משחקון ארוך סידרה לפרר שוויון מהיר. במצב 5:6 לספרדי, הוא סיפק כמה חבטות גדולות והצליח לשבור את מארי, שלא נעזר בתמיכת הקהל הביתי והפסיד לאחר שעתיים בדיוק.

בסיום המשחק סיפר מארי כי הוא סובל מפציעה במפשעה, וכי המשך דרכו בטורניר מוטל בספק. הסקוטי אמר כי יחליט ככל הנראה מחר אם להתייצב למשחקים הבאים בבית שלו.

טניס בוואלה! ספורט

נובאק דג'וקוביץ' - תומאס ברדיך 6:3, 3:6, 6:7

נובאק דג'וקוביץ' הגיע למשחק הזה עם מאזן של 1-7 על תומאס ברדיך וכשהוא מצהיר שמצבו הרפואי תקין. זו הסיבה שפתיחת המשחק הייתה כל כך מפתיעה, כשתומאס ברדיך השיג שתי שבירות ועלה ליתרון מפתיע של 0:4. בשלב הזה, דברים התחילו להתחבר לדג'וקוביץ' שהמשחקון החמישי היה הראשון הטוב שלו במשחק, ותוך כדי תצוגת חבטות מגוונות הוא השיג את השבירה הראשונה שלו במשחק וצימק בהמשך ל-4:2. במשחקון השביעי נולה כבר השיג מספר נקודות שבירה אבל לא הצליח לנצל אותן, וברדיך חזר לעצמו. דג'וקוביץ' עוד הספיק לצמק ל-5:3 אבל בסופו של דבר הצ'כי הגבוה שמר על ההגשות שלו ברגעים המכריעים וניצל את נקודת המערכה הרבעית שהשיג כדי לנצח 3:6 במערכה הראשונה.

הסרבי המדורג 1 בעולם הביא איתו למערכה השניה את הטניס הטוב של סוף המערכה הראשונה ועלה ליתרון מהיר של 0:3. ברדיך יצא מההלם וחזר לשחק טניס, אבל זה היה מאוחר מדי ונולה ניצח את המערכה 3:6 כדי להשוות ל-1:1 במערכות.

במערכה השלישית והמכרעת המומנטום חזר לתומאס ברדיך, שבמצב של 2:3 לטובתו ניצל שאננות של הסרבי והצלי להשיג שבירה עם פור-הנד מרשים כדי לעלות ל-2:4. דג'קוביץ' לא ויתר וממצב קשה מאוד הוא הצליח לשבור בחזרה ולהשוות ל-4:4. ברדיך הגיש למשחקון הבא והחזיר לעצמו את הבטחון כשסיים עם האייס החמישי שלו במשחק ועלה ליתרון 4:5. ושוב, מעמדה מאוד לא נוחה דג'וקוביץ' הצליח להמנע מנקודת משחק לרעתו והשווה ל-5:5. במצב של 5:6 לטובתו, ברדיך כבר החזיק בנקודת משחק, אבל דג'וקוביץ' חזר מזה עם החזרה מדהימה, שבילבלה את יריבו הצ'כי וכפתה עליו שובר שוויון.

דג'וקוביץ' פתח את שובר השוויון במיני-ברייק שהוביל אותו ליתרון 1:4 כשברדיך המשיך לבצע טעויות בלתי מחוייבות, זכר להלם מהקאמבק של נולה במערכה הקודמת. ברדיך חזר ל-5:3 אבל דג'וקוביץ' השיג לאחר מכן שלוש נקודות משחק וניצל את הראשונה כדי לנצח 3:7 בשובר השוויון ולהשלים ניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully