וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה: לשדרג את התמיכה הכספית בספורטאים

מנהלת הספורט של הוועד האולימפי המליצה להוסיף כ-650 אלף שקלים בשנה הקרובה. ורשביאק: "כל ספורטאי יקבל את המיטב"

מנהלת הספורט ההישגי של הוועד האולימפי בישראל המליצה בפני הוועד האולימפי בישראל לשדרג את סכומי התמיכה הכספית של הוועד האולימפי בספורטאי סגל לונדון 2012 שקבעו את הקריטריון הישראלי למשחקים האולימפיים הקרובים. מדובר בשדרוג התמיכה הכספית בספורטאים החל מה-1 בינואר 2012.

כיום מקבלים הספורטאים הבכירים של ישראל תמיכה של 5,000 שקל בחודש. עפ"י ההמלצה, ספורטאים עד גיל 21 יקבלו 5,000 שקל, ספורטאים מעל גיל 21 יקבלו 7,000 שקל וספורטאים נשואים עם ילדים יקבלו 8,500 שקל.

הסכום הכולל של השדרוג נאמד בתוספת של כ-650 אלף שקל בשנה הקרובה. הספורטאים שייצגו את ישראל בלונדון 2012 ייהנו מהתמיכה הזאת עד סוף דצמבר 2012.

יו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק אמר: "קבענו שהחל מה-1 בינואר 2012 לוועד האולימפי בישראל תהיה יותר מעורבות בהכנות הספורטאים למשחקים האולימפיים בלונדון ונדאג לכך שכל ספורטאי יקבל את המיטב".

אלכס גלעדי, חבר הנהלת הוועד האולימפי הבינלאומי העניק ליו"ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק לפיד נוסף של המשחקים האולימפיים, והפעם את לפיד המשחקים בלונדון 1948 אליהם ישראל לא הוזמנה להשתתף. הלפיד יוצב בתצוגת הלפידים האולימפיים בחוויה האולימפית בהדר יוסף, כולה תרומתו של גלעדי.

עד כה תרם גלעדי לחוויה האולימפית 16 לפידים אולימפיים של משחקי הקיץ מתוך 17 שהיו. היחיד שחסר הוא הלפיד של ברלין 1936. גלעדי גם תרם לחוויה האולימפית ארבעה לפידים של משחקי החורף (חסר הלפיד הנדיר של לילהמר) ולפיד של משחקי הנוער שהיו בסינגפור 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully