וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אי אפשר לדעת איזו מכבי חיפה תגיע לטדי"

21.11.2011 / 12:33

בית"ר ירושלים מתכוננת למפגש עם האלופה (20:50, ערוץ 1), יובל נעים מחכה לקהל, ליריבה ולהתרגשות מהבכורה שלו בטדי

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחקה המסקרן הערב (שני) מול מכבי חיפה באיצטדיון טדי (20:50, ערוץ 1 ו-HD), ומאמנה יובל נעים מתייחס להכנות של חניכיו לקראת ההתמודדות. "נגד מכבי תל אביב לא היה משחק גדול, אבל היה משחק של רצון ונחישות שלא היו במשחקים האחרונים", מספר נעים, "נגד חיפה אסור לנו להגיע למצב שיהיה להם יתרון מספרי בחלק הקדמי. אם אנחנו רוצים לנצח את חיפה, צריכים לעשות דברים שמעבר לדברים הטקטיים ולתפקיד האישי של כל אחד.

"כדי לנצח קבוצה יותר טובה ממך, צריך להיות ביכולת הכי טובה ושהיריבה תהיה פחות טובה. פה בטדי, עם הקהל שצמוד למגרש אחרי השיפוץ, עם האלפים שיגיעו ליציעים, יש לנו סיכוי טוב. אפשר היה לראות את הטירוף של השחקנים אתמול באימון כדי להבין. הקהל צמוד למגרש, מה שאולי יהווה בעיה למאמני היריב בעתיד".

נעים זוכר שמכבי חיפה היא עדיין האלופה, ונזכר במשחק של הירוקים בבלומפילד: "המשחק של חיפה עם מכבי תל אביב בבלומפילד יושב לי כל הזמן בראש, כי היא שלטה שם ויצרה המון מצבים. חיפה מגיעה למשחקים גדולים, ואני מקווה מאוד שגם אנחנו, כי נגד הגדולות עד עכשיו שיחקנו טוב. לפני התוצאה, חשוב להיראות טוב לעיני הקהל שלנו במשחק הראשון בבית.

"אי אפשר לדעת איזה חיפה תגיע. הם משחקים רע במשחקים קלים יחסית עבורם, ואחרי זה נותנים הצגה נגד סטיאווה, ככה שלא יודעים איזה קבוצה תגיע לכאן. אם חיפה תהיה חלשה אני מאוד אשמח, אבל אם אי אפשר לדעת".

על הדרישה לכרטיסים והעובדה שכל אחד מהשחקנים שלו רכש כמות גדולה של כרטיסים מכספו אמר: "המשחק הזה עולה לי הרבה כסף עם כל הכרטיסים שאני צריך לקנות לאנשים שמבקשים. הדרישה לכרטיסים היא בלתי רגילה".

על הבכורה בטדי כמאמן בית"ר אמר נעים: "ברור שאני מתרגש, וכשנגיע לשם נרגיש את זה יותר. כבר אתמול באימון הרגשתי את זה גם על השחקנים, ואני מקווה שהאווירה הטובה והתמיכה של הקהל יביאו אותנו גם לתוצאה טובה במיוחד עבור הקהל".

בנושא אחר: המשחק היום יהיה הראשון בו נציגים של שתי הקבוצות יתראיינו במחצית המשחק, בדרך לחדרי ההלבשה, כפי שנהוג במשחקי כדורסל.

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה: האם הקהל בטדי יטריף את המארחת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully