וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה: גדיר ועוסמאן לא בסגל

החלוץ הופתע, גם עוסמאן מאוכזב ממעמדו. אלישע לוי: "אנחנו עדיפים". בית"ר מצפה ל-12 אלף צופים (20:50, ער' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* יובל נעים פגש את מכבי חיפה ארבע פעמים בליגת העל כמאמן הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה ונוצח בכל המפגשים.

* לעומת זאת, במסגרת גביע המדינה ב-2007 הדיחו נעים והפועל רמת גן את חיפה בשלב רבע הגמר במשחק המפורסם במכתש.

*בית"ר לא ניצחה את מכבי חיפה באיצטדיון טדי כמעט ארבע שנים, מאז פברואר 2008. אז זה נגמר 1:0.

*בפעם האחרונה שאלישע לוי התמודד עם יובל נעים, זה קרה בעונה שעברה, כשהאחרון אימן בהפועל פתח תקוה. חיפה ניצחה 0:1 משער של דבאלישווילי.

*המשחקים בין הקבוצות בטדי צמודים מאוד. ב-10 משחקים מתוך 12 האחרונים אף קבוצה לא ניצחה ביותר משער אחד.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

במועדון הירושלמי ישנה אווירת טירוף לקראת המשחק, כשכמעט כל הכרטיסים ליציעים המערבי והמזרחי אזלו והקבוצה הפשירה עוד כ-2,000 כרטיסים ליציע הצפון מזרחי בשביל אוהדי הקבוצה, כאשר בסך הכל צפויים להיות באיצטדיון כ-12,000 צהובים שחורים. המאמן יובל נעים מתכוון לעלות עם אותו ההרכב שפתח במשחק הניצחון נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר, כאשר אנדריי פיליאבסקי ומיגל פורטיז'ו ישמשו כבלמים, ואילו דן אייבנדר, שהיה ספק לגבי כשירותו בשל המתיחה בגיד, יפתח בקישור האחורי לצידו של קובי מויאל.

נעים כינס את השחקנים היום לאסיפה ואמר להם: "מכבי חיפה זה משחק הרבה יותר קשה ממכבי תל אביב. אין להם יותר נקודות לאבד והם יחכו שנתלהב ונצא קדימה בכדי לצאת למתפרצות ואסור לנו לאפשר להם את זה. אין מצב שיהיה להם יתרון מספרי בהתקפה כי הם יוצאים למתפרצות הכי טוב בארץ עם קטן, גולסה, עמאשה וגם דיבאלישווילי. חשוב שכל אחד ייתן מעצמו 30% יותר מעבר לתפקיד הטקטי שהוא עשה מול מכבי תל אביב וחשוב גם שניראה טוב במשחק החזרה הביתה מול אלפי האוהדים שילוו אותנו מחר".

תומר בן יוסף, שאישתו צפויה ללדת בכל יום קיבל שחרור מהמשחק ולא יגיע לטדי. בן יוסף בכל מקרה לא היה צפוי להיות בסגל עקב הפגיעה בברך ממנה הוא סובל בעקבותיה לא התאמן במהלך כל השבוע שעבר. אריאל הרוש התחיל את תהליך השיקום בבית וגן לאחר הניתוח שעבר במיניסקוס ואוהד סיידוף שהצטיין נגד מכבי תל אביב יחליפו כמובן בשער. אבירם ברוכיאן אמר לשחקנים בסוף האימון: "משחק טוב מחר זה משהו שהקהל לא ישכח לנו את זה הרבה זמן".

מכבי חיפה:

הסולחה של יניב קטן וניר דוידוביץ' הייתה לשיחת היום בקרב השחקנים בירוק, שדיברו עליה גם במהלך האימון. בחיפה הבהירו שאין הרבה זמן עד המשחק בטדי וינסו להשאיר כרגע את הסולחות בצד ולהתרכז במשחק. "כל תוצאה שאינה ניצחון, ותרגישו שוב את חדר ההלבשה", העריך אחד השחקנים בקבוצה. אלישע לוי תרגל את תמיר כהן וסיידו יאיא בקישור האחורי, ובכך הוכיח שדבריהם של השחקנים ("לא מאמינים שיוותר עליו") נכונים. המשמעות היא שגוסטבו בוקולי, עידן ורד, דלה ימפולסקי, חן עזריאל ואלון תורג'מן יפתחו על הספסל.

מי שכלל לא ייכלל בסגל הוא מוחמד גדיר, שקיבל את הידיעה על כך בהפתעה. כידוע, גדיר רוצה לעזוב את מכבי חיפה לאור הדקות המעטות שהוא מקבל מאלישע לוי. ללא קשר להדחתו מהסגל, השחקן מתכוון לבקש לעזוב את הקבוצה בינואר בקרוב. כמו כן, גם עלי עוסמאן קיבל באכזבה את הבשורה על כך שהוא לא בסגל, והוא מאוכזב ממעמדו בקבוצה. גם איציק כהן החולה לא בסגל, ויראה את המשחק מביתו.

אלישע לוי אסף את השחקנים, ואמר להם: "אנחנו הקבוצה העדיפה הערב, רוצה שתתחילו ברצף ניצחונות כבר היום".

נשיא המועדון יעקב שחר הצהיר לקראת המשחק: "למפגשים בטדי יש תמיד עניין מיוחד. יהיה כיף לשחק סופסוף מול אצטדיון מלא ואני מאוד מקווה שנעלה על דרך המלך. המשחקים שם תמיד מלאי עניין, גם אם שתי הקבוצות לא נאבקות על תארים".

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף

אחרי ההצגה מול מכבי תל אביב שנתן השוער הצעיר, והכותרות המחמיאות, יהיה חייב סיידוף לשמור על המשכיות, אם הוא רוצה לאיים על האפודה של אריאל הרוש, שוערה הראשון של הקבוצה. היטיב לנסח זאת יובל נעים שאמר: "אם הוא ימשיך ככה, אריאל הרוש יחזור יהיה מגן ימני".

מכבי חיפה: סארי פלאח

עד לפני שבועיים, הכל היה בסדר. פלאח נחשב לאחד השחקנים הצעירים המובילים בחיפה, ניבאו לו עתיד בנבחרת הבוגרת ודיברו על התרומה הגדולה שלו למאבקים של מכבי חיפה העונה. אבל אז הגיעה היריקה על שחקן נבחרת צרפת, פרשת החגורות, ועוד כל מיני ידיעות ששמו נקשר בהם. פלאח ידע ללכת צעד אחורה, כבש שער במשחק אימון והוכיח לאלישע לוי שמקומו בהרכב. את הדרך הארוכה עד לתואר הבלם הטוב בישראל הוא יצטרך לעשות לאט לאט. זה מתחיל בטדי, עם הרבה לחץ מול מעט ניסיון. האם זה יעבור בשלום?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בוליאט, סארי פלאח, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, תמיר כהן, אייל גולסה, יניב קטן, ויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 00:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully