וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן וניר דוידוביץ' ערכו סולחה

20.11.2011 / 15:49

קפטן מכבי חיפה יזם שיחת פיוס עם השוער לקראת המשחק נגד בית”ר. קטן: ”הקבוצה מעל הכל”. יעקב שחר: ”לא ידעתי מזה"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי חיפה הלחוצה קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים מחר בטדי המחודש (20:50, ערוץ 1). הירוקים, שבמקרה של הפסד עשויים למצוא את עצמם קרובים יותר לקו האדום מאשר לפסגה, קיבלו זריקת עידוד במהלך מסיבת העיתונאים, כאשר הקפטן יניב קטן הודיע שיזם שיחת פיוס עם ניר דוידוביץ' ושהשניים ליבנו ביניהם את העניינים.

כזכור, במהלך הקיץ האחרון הסתכסכו שני השחקנים הותיקים, אולם כעת, הודיע קטן, הם ערכו שיחה ופתרו את הדברים. הקפטן אמר: "לפני כמה שעות חייגתי לניר דוידוביץ', היה חשוב לי ללבן את העניינים. המועדון מבחינתנו הוא מעל הכל, הקבוצה מעל הכל. הייתה בינינו שיחה טובה וכנה ואנחנו שמים את הדברים מאחור ומתרכזים אך ורק בכדורגל".

הקשר הוסיף: "אנחנו אנשים בוגרים, למועדון שלנו יש מטרות ודברים הרבה יותר חשובים מכל מיני כותרות שלא מתאימות למכבי חיפה. ניר עשה בקבוצה הזו המון דברים טובים ויפים, צריך לזכור את זה, ואני מקווה שגם בשנים הבאות נעשה דברים כאלו".

קטן גם עסק בפתיחת העונה המגומגמת של הירוקים: "הרבה שחקנים חדשים הגיעו, לוקח להם זמן ואני חושב שבמועדון ידעו את זה. עברנו לא מעט משחקים, אבל אנחנו יודעים מה צריך לתקן. אני מקווה שנגיע לירושלים מוכנים ושנראה את מכבי חיפה שאנחנו רוצים לראות".

כאמור, שחר לא ידע על המהלך בין קטן לדוידוביץ', אולם באופן טבעי הוא היה מרוצה למשמע הדברים: "זה יפה מאוד. כמו שיניב אמר, הם שני שחקנים בוגרים והכי מנוסים בקבוצה. הם מצאו לנכון לגמור את הסיפור הזה ואני שמח מאוד. אחד הדברים שאפיינו את מכבי חיפה לאורך השנים הוא חדר הלבשה בריא וטוב וזה מה שחשוב. דרך זה ניראה טוב על המגרש".

במהלך האירוע, בו אף הוצג הספונסר החדש של הירוקים, חברת "פוינטר", עקץ שחר את שחקניו כשאמר: "לפי איך שחלק מהם משחקים, הם באמת צריכים פוינטר". לצד זאת, שחר נתן גיבוי מלא למאמן אלישע לוי, שזוכה לקיתונות של ביקורת מאוהדי הקבוצה העונה: "הוא מאמן חזק, ושהחיוך והנינוחות שלו לא יטעו אתכם. הוא יודע בדיוק מה ואיך לעשות. למרות כל הסיפור הזה בין יניב לניר, חדר ההלבשה שלנו מספיק טוב. בכל העולם לוקח לקבוצות חדשות זמן להתחבר".

לקראת המשחק בטדי אמר שחר: "למפגשים בטדי יש תמיד עניין מיוחד. יהיה כיף לשחק סופסוף מול אצטדיון מלא ואני מאוד מקווה שנעלה על דרך המלך. המשחקים שם תמיד מלאי עניין, גם אם שתי הקבוצות לא נאבקות על תארים".

בסיום, שחר גם אישר שהחלוץ ולדימיר דבאלישווילי קיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות ושהוא יעזוב בינואר או בקיץ. הבעלים אמר: "אנחנו מודים לו על מה שהוא נתן לקבוצה בתקופה שלו פה".

למרות זאת, דבאלישווילי אמור לפתוח לצידו של ויאם עמאשה בהרכב. המאמן אלישע לוי מתכנן מספר שינויים נוספים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully