וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה לשחקני ברצלונה: "תפסיקו לחשוב על ריאל"

מאמן בארסה לא אהב את העובדה ששחקניו מיהרו לראות את המשחק של ריאל בוולנסיה. בינתיים מוריניו שבר לו את השיאים

מתברר שכמו שההצלחה של ברצלונה הוציאה את ריאל מדריד מדעתה לאורך השנים האחרונות, כך גם ברצלונה מתחילה להילחץ מעט מהכושר של יריבתה, או לפחות כך מרגיש מאמנה של אלופת אירופה, פפ גווארדיולה.

"ספורט" הספרדי מדווח כי גווארדיולה לא אהב את העובדה שאחרי הניצחון על סראגוסה בשבת, חלק מהשחקנים שלו מיהרו כדי לראות את המשחק של ריאל מדריד מול ולנסיה. "תשכחו מריאל מדריד", נזף גווארדיולה בחניכיו, "ותתחילו להתרכז רק בנו".

גווארדיולה, כמובן, לא התכוון להלחיץ את חניכיו, אלא להדגיש בפניהם כי עדיין סיפור האליפות תלוי אך ורק בהם (ההפרש של ריאל בפסגה רק 3 נקודות). למרות בקשתו של פפ, ב"מיקס זון" בקאמפ נואו ישבו צ'אבי וססק פברגאס וצפו בעניין במשחק של היריבה ממדריד.

* בינתיים, עוד בשורות מאכזבות לגווארדיולה. אנדרס אינייסטה סובל ממתיחה בירך, ויחמיץ את המשחק מול מילאן ביום רביעי במסגרת ליגת האלופות. אינייסטה נכנס כמחליף למשחק מול סראגוסה בשבת, אבל רק החמיר את הפציעה שלו. עתה בארסה תאפשר לו לנוח כדי לא לסכנו, כך הודיעה היום הקבוצה באתר האינטרנט שלה.

כמו כן, בארסה תחסר את דני אלבס המושעה. מנגד, גווארדיולה שמח לשמוע שהחלוץ הספרדי פדרו החלים מפציעתו בקרסול, והוא יצטרף לסגל לנסיעה למילאנו. בארסה ראשונה בבית עם 10 נקודות אחרי ארבעה משחקים, למילאן 8 נקודות.

ובינתיים במדריד

ובינתיים במדריד חוגגים את הניצחון במסטאייה על ולנסיה, כשהשחקנים צהלו בסיום בחדר ההלבשה. "ניצחנו איפה שברצלונה כשלה", אמרו בגאווה בריאל, אחרי שהשיגו ניצחון שני באיצטדיון שבו ברצלונה מעדה. כזכור, בארסה לא ניצחה את ולנסיה באיצטדיונה הביתי, וכך גם לא ניצחה את ריאל סוסיאדד בחוץ, בעוד הבלאנקוס השיגו משני המשחקים האלה שש נקודות.

כמו כן, מדובר בניצחון ה-11 ברציפות של ריאל מדריד בכל המסגרות, הישג שמהווה שיא אישי עבור ז'וזה מוריניו. זה משווה את השיא של גווארדיולה למספר ניצחונות רצופים. זה היה משחק הליגה ה-50 של מוריניו, בהם השיג 39 ניצחונות. גווארדיולה, לשם השוואה, השיג 36 ניצחונות "בלבד" ב-50 משחקיו הראשונים כמאמן. בכך השווה מוריניו את ההישג ההיסטורי של מיגל מוניוז, מאמנה האגדי של ריאל, שגם הוא רשם 39 ניצחונות ב-50 משחקים (ובסופו של דבר הוליך את ריאל ל-9 אליפויות ספרד ו-2 אליפויות אירופה).

ראיתם כבר את החגיגה המצחיקה של מוריניו לשער של רונאלדו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully