וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייוד בקהאם עשה זאת שוב: הגלאקסי אלופי ה-MLS

במה שעשוי להיות משחקו האחרון ב-MLS, דייויד בקהאם זכה בתואר ראשון בארה"ב אחרי 5 שנים: "תמיד פקפקו בי והוכחתי"

לוס אנג'לס גלאקסי זכתה הלילה (בין ראשון לשני) באליפות ליגת ה-MLS אחרי ניצחון 0:1 על יוסטון דינמו בגמר הפלייאוף. לנדון דונובן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-72 והעניק לקבוצתו תואר שלישי בהיסטוריה וראשון מאז 2005.

כ-27 אלף צופים גדשו את אצטדיון הום דיפו סנטר וראו את גלאקסי מניפה את הגביע אחרי עונה פנטסטית בה היא סיימה את העונה הרגילה עם המאזן הטוב בליגה - 67 נקודות. הקבוצה של המאמן ברוס ארינה עברה ברבע גמר הפלייאוף את ניו יורק רד בולס של תיירי הנרי, חלפה בחצי הגמר על פני ריאל סולט לייק והלילה כאמור השלימה את העבודה.

השער הגיע 18 דקות לסיום אחרי מהלך של שלושה סופרסטארים: בקהאם קיבל כדור גובה ונגח לעברו של רובי קין, החלוץ האירי התקדם לכיוון הרחבה והזין את דונובן בכדור עומק איכותי, והאחרון כבש מול השוער שיצא מולו. זהו תואר אליפות ראשון לבקהאם וקין בארצות הברית.

הניצחון מגיע במה שצפוי להיות משחקו האחרון של בקהאם בארה"ב, שמסיים חוזה של חמש שנים בקבוצתו האמריקאית. הרבה לחץ משתחרר מבקהאם, שעזב את אירופה בגיל 31, ואחרי תקופה די סנסציונית בלוס אנג'לס, סוף סוף מצדיק את הגעתו גם מבחינה מקצועית ומביא אליפות ראשונה.

"אלה היו חמש שנים נפלאות, והן הגיעו לשיא מיוחד הלילה", אמר בקהאם, שעשוי לחזור לאירופה, "זו הייתה עונה מיוחדת, ואני שמח שלקחתי בה חלק".

בקהאם גם ספג לא מעט ביקורות, על כך שעד עתה לא הצליח להצעיד את חבריו לתארים, וכמובן על כך שעזב למילאן בפגרה ועל כך שלא הצליח לשפר את הפופולריות של הכדורגל באמריקה. "תמיד היו פקפוקים, אבל אני שמח שהצלחתי להוכיח שהם טעו", אמר בקהאם אחרי הניצחון המתוק.

ברוס ארנה, מאמנו של בקהאם בגלאקסי, החמיא לבריטי בן ה-36: "הייתי במהלך חיי לא מעט בספורט, וראיתי אתלטים נהדרים מכל הענפים השונים, ובקהאם נמצא איתם באותה רשימה. הוא השיג הכל בכל ליגה שהוא שיחק בה. מה עוד אפשר לבקש?".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully