וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: אשקלון פוגשת את הסוס השחור

20.11.2011 / 18:00

אחרי ארבעה הפסדי בית רצופים למכבי ראשל"צ, תנסה אשקלון להמשיך בעונה המצוינת שלה במפגש ביניהן (19:30, 5+ לייב)

המחזור השישי בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני) במשחק בו תארח עירוני אשקלון את מכבי ראשון לציון. אשקלון מגיעה למשחק מהמקום השני, כשרק מכבי תל אביב, היחידה שניצחה אותה העונה, מקדימה אותה. לראשון לציון יהיה זה משחק מרגש כשהקבוצה תפגוש את דווין מיטשל וריימר מורגן, שניים מהזרים שהובילו אותה בעונה שעברה עד לפיינל פור, בתקווה שהפעם הקבוצה של אפי בירנבוים תוכל לחזור עם ניצחון.

עירוני אשקלון – מכבי ראשון לציון (19:35, 5+ לייב)

היסטוריה ומספרים:

- מכבי ראשון לציון ניצחה את כל ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות באולם באשקלון.

- רביב לימונד שבר את שיא הזריקות שלו מהשדה במשחק אחד בשבוע שעבר כשזרק 18 פעמים לסל מול הפועל חולון וקלע 7 מתוכם.

- דרווין קיצ'ן רשם בשבוע שעבר 18 ריבאונדים במשחק אחד, כשמבין הגארדים בעשור האחרון, רק גארי פורבס מרמת גן, עם 20 ריבאונדים, קלט יותר ממנו.

- ניצן חנוכי רחוק 27 נקודות בלבד מ-1000 נקודות בקריירה.

הכנות ושאר ירקות:

עירוני אשקלון:

הקבוצה של אריק אלפסי מגיעה למשחק אחרי שעברה מבחן קשה מאוד בניצחון על הפועל חולון בשבוע שעבר. באשקלון התגברו השבוע על הפציעות של מרקו קילינגסוורת' וריימר מורגן, שהעמיד אותם בספק למשחק בשבוע שעבר, ומגיעים בצורה בריאה למשחק מול ראשון לציון, הסוס השחור של הקבוצה במשחקי הבית בשנים האחרונות. באשקלון ניסו להוריד מעט את השחקנים אל הקרקע אחרי השבועות האחרונים, בידיעה שלמרות היכולת הטובה, הקבוצה היא עדיין קבוצה שניתן לנצח אותה.

מכבי ראשון לציון:

בראשון לציון התאכזבו מאוד מהיכולת של הקבוצה בשבוע שעבר מול גלבוע/גליל, בעיקר מהמחצית הראשונה בה נראו שחקניו של אפי בירנבוים חסרי אונים. בראשון לציון הצביעו אחרי המשחק על העובדה כי אף אחד מהשחקנים לא הצליח להכנס לנעליו של אדריאן יוטר כמפתח שהוביל להפסד בסופו של דבר. כדי להמנע מהמצב גם השבוע, מתכננים בראשון לציון שינוי ברוטציה כאשר עמית תמיר, שגומר את חוזהו בעוד שבועיים, צפוי לקבל דקות משמעותיות על חשבונו של איגור נסטרנקו.

שחקן מפתח:

ברנדון באומן. המאצ' אפ בין ראשון לציון לאשקלון הוא די שווה, כשכל אחת מהקבוצות מחזיקה שחקנים דומים בכל עמדה. באומן, או לפי חבריו לקבוצה "בובו", הוא השחקן המשמעותי ביותר מאחר ויצטרך בצד אחד לעצור את ריימר מורגן, אקס ראשון לציון הפנטסטי, ומהצד השני לקלוע ברגעים הקשים בהם ההגנה של אשקלון תעשה את העבודה. משחק טוב שלו, עשוי להוביל לניצחון חוץ מפתיע לכתומים.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully