וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן הושאל לקריסטל פאלאס

21.11.2011 / 12:08

הבלם שלא קיבל הזדמנות העונה בקרדיף עובר בהשאלה עד ינואר לקבוצה מהמקום ה-9 בצ'מפיונשיפ על מנת לצבור דקות

בלם קרדיף, דקל קינן, עובר בהשאלה עד חודש ינואר לקריסטל פאלאס מהצ'מפיונשיפ, כך נסגר היום (שני) סופית. קינן לא היה מרוצה ממעמדו בקרדיף וביקש מראשי המועדון לצאת לתקופת השאלה על מנת לצבור דקות משחק. קרדיף סירבה לאפשר לבלם השאלה עד תום העונה והתעקשה שהשחקן יעזוב לתקופה קצרת מועד. העסקה, אגב, נסגרה שלושה ימים לפני סגירת חלון ההשאלות באנגליה.

תקפות ההשאלה תסתיים ב-2 בינואר, כשלצדדים יש אופציה להארכה. קינן צפוי לחתום רשמית על החוזה ביום שלישי בבוקר. "אני שמח מאוד על המעבר ומחכה בקוצר רוח למשחק הראשון כבר בשבת", אמר הבלם לוואלה! ספורט. פאלאס המדורגת במקום התשיעי בטבלה, תארח בשבת את מילוול לדרבי לונדוני.

קינן בן ה-27 עבר בינואר אשתקד מבלקפול לקרדיף ושיחק אשתקד 20 משחקים מלאים בהם כבש גם שני שערים. אלא שמעמדו התערער עם עזיבת המאמן דייב ג'ונס בקיץ ומינויו של מלקי מקאי. האחרון החזיר לסגל את הבלם אנתוני ג'רארד, שהושאל אשתקד, וגם רכש בלם נוסף - בן טרנר. כך נדחק קינן לשולי הסגל ובמרבית המשחקים האחרונים כלל לא התלבש.

בסך הכל רשם קינן הופעה אחת בליגה (נכנס בתוספת הזמן), שיחק פעמיים במסגרת גביע הליגה ובגלל היעדר דקות המשחק גם איבד את מקומו בסגל הנבחרת. כשהבין קינן שמעמדו המקצועי לא עומד להשתנות החליט לבקש לצאת לתקופת השאלה. בצוות המקצועי של פאלאס פנו לקרדיף בעניין השחקן ובסופו של דבר סוכם כי קינן יעבור לתקופה קצרה ומעמדו ייבחן מחדש בינואר.

קינן יהיה הישראלי השלישי בקבוצה הלונדונית אחרי איציק זוהר ודוד אמסלם. פאלאס עלתה לפרמיירליג האנגלית וירדה ממנה מספר פעמים ב-18 השנים האחרונות, אבל בשנים האחרונות נקלעה לקשיים כלכליים ובעונה שעברה סיימה שני מקומות מעל הקו האדום של ליגת המשנה.

בשנים האחרונות פאלאס מצטיינת בגידול כשרונות צעירים, ביניהם שחקנים כמו ווילפרד זאהה (19), נת'ניאל קליין (20) ושון סקאנל (21), שעדיין לא נמכרו לקבוצות בכירות יותר, אבל נמצאים תחת מעקב קבוע של כאלו. שמות בולטים נוספים אליהם קינן יצטרף הם החלוץ הנורבגי הוותיק סטפן איברסן (שלא משחק הרבה העונה), קשר נבחרת דרום אפריקה קחישו דיחסווה ושני האנגלים דארן אמברוז ואנתוני גרדנר, ששיחקו בעבר מספר שנים בפרמיירליג.

כבר באוגוסט קינן הבין שמעמדו לא טוב

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully