וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פנאתינייקוס ניצחה את אולימפיאקוס במשחק העונה

הירוקים ניצחו 70:74 ושמרו על מאזן מושלם בליגה היוונית. 4 נק' למקל בהפסד בנטון, הפסד שישי ברציפות לקצורין ופרנקפורט

המשחק שסגר את המחזור החמישי בליגה היוונית בכדורסל הערב (ראשון) היה משחק העונה הראשון בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס, והפעם פאו ניצחה 70:74 ושמרה על מאזן מושלם בליגה, בדיוק כמו לקולוסוס רודוס. 17 אלף צופים בהיכל "אואקה" באתונה ראו משחק שהיה בשליטתם של הירוקים כמעט לכל אורכו, כאשר בשלב מסויים פנאתינייקוס של זליקו אוברדוביץ' כבר הובילה ביתרון של 13 נקודות.

דימיטריס דיאמנטידיס עתיר הניסיון במשחקי הדרבי הגדולים של יוון הוביל את קלעי פנאתינייקוס עם 15 נקודות (6 מ-9 מהשדה) ו-8 אסיסטים. רומיין סאטו, יאן ווגיוקאס (10 ריבאונדים) וניק קלאטס קלעו 10 כל אחד. שרונאס יאסיקביצ'יוס סיים עם 8 נקודות. בצד של האדומים שמודרכים על ידי דושאן איבקוביץ', רק שני שחקנים בלטו במשחק הזה. גיורגיוס פרינטזיס סיים עם 18 נקודות ו-ואסיליס ספאנוליס הוסיף 14.

בגרמניה, המשיכה פרנקפורט של מולי קצורין להיראות נורא, והערב היא רשמה את הפסדה השישי ברציפות בליגה, כשנכנעה 58:57 לבאיירן מינכן. ברבע הראשון היה כולו של באיירן שניצלה 9 נקודות בלבד של פרנקפורט בדרך ליתרון 10, אבל ריצת 8:18 של קבוצתו של קצורין ברבע השני קבעה שיויון במחצית. פרנקפורט המשיכה במומנטום וכבר הוליכה ב-5, אבל אז נתקעה על 8 נקודות בלבד ברבע האחרון והמשיכה ברצף ההפסדים. ג'קל פוסטר הוליך את קלעי באיירן מינכן עם 12 נקודות. ג'ימי מקיני קלע 16 למפסידים.

באיטליה נחלה קבוצתו של גל מקל, בנטון טרויזו הפסד חוץ מול סקבוליני פזארו 83:73. פזארו פתחה מצויין והוליכה 12:23 בסיום הרבע הראשון. בנטון ניסתה לחזור, אבל המארחים שמרו על פער דו ספרתי עד לסיום. ג'יימס ווייט הוליך את קלעי פזארו עם 20 נקודות, ג'ומיין ג'ונס הוסיף 19. איטוואן מור הוליך את קלעי בנטון עם 18. גל מקל קלע 4 נקודות (2 מ-4 מהשדה), הוריד 4 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים. וכמו מקל, גם קבוצתו של יניב גרין, טראמו הפסידה הערב, הפעם לקרמונה 74:72 בבית, אלא שהסנטר הישראלי לא קלע בארבע הדקות בהן שיחק.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully