וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד חזרה למקום הראשון

צמד של אבו ענזה סידר ללוד 1:4 על הפועל הרצליה. כפר סבא הביסה 0:4 את נצרת עילית, שלושער לאווסו. גם בת ים ניצחה

המחזור ה-11 בליגה הלאומית, שנפתח ביום שישי, הושלם היום (שני) עם שלושה משחקים. במוקד עמדה בני לוד המפתיע, שבעזרת 1:4 על הפועל הרצליה שבה לראש הטבלה. גם הפועל כפר סבא כבר שייכת לצמרת אחרי 0:4 גדול בחוץ על הפועל נצרת עילית. עירוני בת ים גברה 1:3 על מכבי באר שבע.


בני לוד - הפועל הרצליה 1:4

מי יעצור את בני לוד? הקבוצה של סלימאן אזברגה שוב במקום הראשון, אחרי ניצחון שלישי ברציפות. לאחר צמד משחקי חוץ, חזרה בני לוד הביתה וכבר בדקה ה-14 עלתה ליתרון משער של יקיר שינה. מורד אבו ענזה הכפיל בדקה ה-37 עם שערו השביעי העונה והוריד את הלודאים רגועים לחדרי ההלבשה. שער של יניב דוד האורח, שש דקות לאחר המחצית, החזיר את העניין, אבל אבו ענזה שוב כבש, חמש דקות לסיום והבטיח את הניצחון. החלוץ השתווה לאדם מזרחי בראש טבלת מלך השערים של הליגה. מוחמד קבהה השלים את החגיגה בדקה ה-90. להרצליה היה זה ההפסד השלישי ברציפות והיא נותרת מתחת לקו האדום.

הפועל נצרת עילית - הפועל כפר סבא 4:0

ניצחון גדול וחשוב לכפר סבא, שמדביק אותה לחבורת הצמרת. אחרי שניצחה רק פעם אחת בשבעת המשחקים הראשונים, כפר סבא צברה עשר נקודות בארבעת האחרונים והיום היא פירקה את המארחת, שנותרת שקועה עמוק במקום האחרון. וויליאם אווסו, שכבש רק שער אחד העונה, חגג על ההגנה הנצרתית עם שלושער ענק תוך 22 דקות בלבד (26, 45 ו-48). פטי נימבה השלים את התבוסה בדקה ה-67 וכפר סבא מוצאת את עצמה ארבע נקודות בלבד מהמקום שמוליך לליגת העל.

מכבי באר שבע - מכבי בת ים 3:1

הפסד בית שני העונה לקבוצה של שרון אביטן, שתבלה שבוע נוסף מתחת לקו האדום. בת ים ממשיכה לדבר חזק בצמרת אחרי ניצחון לא פשוט בוסרמיל. רן בן שמעון כבש לאורחת בדקה ה-30 ויוני קים מבאר שבע הורחק שש דקות מפתיחת המחצית השנייה. דווקא בפיגור שחקן, מצא זוהר חוגג את השוויון בדקה ה-60, אלא שזה החזיק חמש דקות בלבד עד שמור דהן החזיר את היתרון לבת ים. בדקה ה-90 מגלן אוואלה השלים את הניצחון וסידר לבת ים נסיעה שמחה הביתה.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully