וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליית כסף לעמרי קניון באליפות אירופה לצעירים

20.11.2011 / 17:35

הג'ודאית הישראלית ניצחה שלושה קרבות בתחרות ברוסיה לפני שנכנעה בגמר ליריבה מהונגריה. ארד לאור ששון באמסטרדם

הג'ודאית הישראלית עמרי קניון רשמה היום (ראשון) הישג מרשים כשזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה עד גיל 23 הנערכת בטיומן שברוסיה. קניון, המתחרה בקטגוריית המשקל של עד 78 ק"ג, ניצחה שלושה קרבות לפני שנכנעה לאביגל ג'ו ההונגריה בגמר. קניון פתחה את התחרות בניצחון באיפון על איבנה מראניץ' הקרואטית, לאחר מכן היא השיגה איפון נוסף מול לנה בוסמן ההולנדית, והמשיכה באיפון שלישי בחצי הגמר נגד קתרינה פורמאנק הפולניה.

שאר הנציגות הישראלית אכזבו בתחרות ברוסיה. ליאור וילדיקאן (עד 70 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה ליריבה מרוסיה, גילי כהן (עד 52 ק"ג) ושירה ראשוני (עד 48 ק"ג) הפסידו ליריבות גרמניות.

במקביל לאליפות ברוסיה, מתקיימת באמסטרדם תחרות הגרנד פרי היוקרתית, שבה אכזבו אתמול שתי הג'ודאיות הישראליות הבכירות, אליס שלזינגר וירדן ג'רבי. מי שמרשים מאוד היום הוא הג'ודוקא הצעיר אור ששון, המתחרה בקטגוריית המשקל של עד 100 ק"ג בה אנחנו רגילים לראות בדרך כלל את אריק זאבי, שבחר לוותר על התחרות הזאת. ששון ניצח את שלושת הקרבות הראשונים שלו בתחרות, כולם מול יריבים בכירים מהצמרת העולמית. בקרב הראשון הוא גבר על לוצ'יאנו קוראה הברזילאי, אלוף העולם לשעבר שגבר במשחקים האולימפיים בבייג'ינג על אריק זאבי. ששון ניצח באיפון, וכך היה גם בקרב השני נגד ברנד רורדה ההולנדי. בסיבוב השלישי השיג ששון איפון נוסף, הפעם מול דימיטרי פיטרס הגרמני - בעבר מדליסט הארד באליפות אירופה. בחצי הגמר הפסיד ששון לאחד הג'ודאים הטובים בעולם במשקל הזה, הנק חרול ההולנדי שהוא סגן אלוף העולם מ-2010 ומדליסט הארד מהמשחקים האולימפיים בבייג'ינג. ששון החזיק מעמד במשך חמש הדקות של הקרב, אלא שחרול השיג וואזארי וניצח בדרך לקרב על התואר.

ג'ודו בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully