וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: הדחות מוקדמות לאליס שלזינגר וירדן ג'רבי

השתיים הפסידו בשמינית גמר גרנד פרי אמסטרדם וסיימו את דרכן בתחרות. תחרות מצוינת לטומי ארשנסקי שסיים חמישי

אחרי שאת אליפות העולם אליס שלזינגר וירדן ג'רבי סיימו מוקדם מהצפוי, השתיים לא הצליחו להתקדם מעבר לשמינית הגמר בגרנד פרי אמסטרדם שנפתח היום (שבת). כזכור, רק אחת מהן תגיע למשחקים האולימפיים בלונדון בשל העובדה ששתיהן מתחרות באותה קטגוריית משקל של עד 63 קילוגרם.

ג'רבי פתחה את התחרות כבר בסיבוב הראשון, והכניעה את פיית' פיטמן הבריטית עם ניצחון עם ווזארי ואיפון לעומת יוקו של יריבתה. אלא שבשמינית הגמר הישאלית פגשה את מונחזיה טסדבסורן, ונכנעה ליריבה המונגולית באיפון, למרות שג'רבי פתחה את הקרב עם ווזארי.

אליס שלזינגר, לעומתה, פתחה את התחרות בסיבוב השני, אבל נכנעה למרטה לבאזינה כבר בקרב הראשון שלה בתחרות. היריבה הרוסיה גברה על שלזינגר עם איפון כשנותרו 14 שניות לסיום. רוני שוורץ (48 ק"ג) צלחה את הקרב הראשון שלה בתחרות אחרי שניצחה את לאנדרה פרייטאס הפורטוגלית. היא עשתה זאת עם ווזארי אחד, שהספיק לה כדי לעלות לשמינית הגמר.

אצל הגברים, סוסו פללשווילי (73 ק"ג) נעצר בשמינית הגמר. פללשווילי ניצח את הקרב הראשון שלו מול קונטר רותברג האסטוני באיפון מהיר, אבל נגד מנסור איסייב הרוסי הוא נכנע באיפון וסיים את דרכו בתחרות.

גולן פולק (66 ק"ג) נעצר בשמינית הגמר. הוא החל את התחרות בסיבוב השני, ניצח את אחמד עוואד המצרי, ולאחר מכן הוא פגש את רוק דרקסיץ' מסלובניה, אבל יוקו של הסלובני הספיק לו כדי לעבור לשלב הבא. טומי ארשנסקי (60 ק"ג) הגיע עד לשמינית הגמר הגמר, אבל הודח וסיים במקום החמישי. ארשנסקי ניצח בשני קרבות את ירקבולאן קוסייב הקזאחי ואת ג'רואן מורן ההולנדי, אבל בשלב הבא, כשפגש את בסלאן מודרנוב מרוסיה, הוא נוצח באיפון.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully