וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טון קאנן פוטר מא.א.ק לרנקה

20.11.2011 / 16:45

המאמן ההולנדי סיים את תפקידו לאחר שהוביל את הקבוצה למקום השישי בלבד. "זו החלטה קשה", מסר המועדון

המאמן ההולנדי טון קאנן סיים את תפקידו בא.א.ק לרנקה, יריבתה הבאה של מכבי חיפה בליגה האירופית. המועדון הודיע היום (ראשון) רשמית שהצדדים הגיעו לסיכום על פרידה, זאת בשל התוצאות המאכזבות של הקבוצה בליגה. בשבת סיימה הקבוצה ב-0:0 ביתי עם א.א.ל לימסול ואחרי 10 מחזורים היא מדורגת במקום השישי הרחק מחבורת הצמרת.

קאנן מונה למאמן לרנקה בקיץ שעבר והוביל את הקבוצה הקטנה והצנועה למקום הרביעי. המסע המופלא המשיך בקיץ כשא.א.ק הפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה של הכדורגל הקפריסאי שמעפילה לשלב הבתים של המפעל האירופי המשני. למרות זאת, הציפיות של ראשי המועדון והמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף היו לשחזר את ההישג גם בזירה המקומית ולכן הוחלט להיפרד מהמאמן, שייכנס ביום שני מסיבת עיתונאים רשמית.

"ההחלטה להיפרד מקאנן היא קשה ואנחנו רוצים להודות לו על המסירות בשנה וחצי האחרונות. קאנן הוא ללא ספק המאמן המצליח בהיסטוריה של המועדון ואנחנו מאחלים לו הצלחה בעתיד", נכתב בהודעה רשמית מטעם המועדון. לרנקה תארח את מכבי חיפה ב-1 בדצמבר (20:00) למשחק במסגרת המחזור החמישי בבית י' של הליגה האירופית, בו הירוקים עשויים להבטיח העפלה לשלב הנוקאאוט במידה וישיגו ניצחון. אגב, נתון מעניין הוא שכל קבוצה בבית בו משחקת מכבי חיפה החליפה מאמן במהלך שלב הבתים.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

באמת חשבתם שזה ייגמר אחרת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully