וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס - פאלרמו 0:0 (מחצית 1)

ערן זהבי והרוסאנרי מחפשים ניצחון חוץ ראשון העונה, שישאיר אותם בצמרת. המארחת רוצה לנצח את הכבשה השחורה שלה

אחד הרגעים הגדולים בקריירה של ערן זהבי, שידע כבר לא מעט כאלו, הגיע היום (ראשון), כשהקשר הישראלי עלה יחד עם קבוצתו פאלרמו למשחק חוץ מול האימפריה הכי גדולה באיטליה, יובנטוס. זהבי, שבמהלך השבוע אמר במסיבת עיתונאים כי ישמח לקבל את חולצתו של אליל נעוריו אלסנדרו דל פיירו, ינסה להמשיך את הכושר הטוב בו הוא נמצא לאחר שבמשחק האחרון של הרוסאנרי, מול בולוניה, הוא כבש את השער הראשון.

ערב המחזור ה-12, פאלרמו מדורגת חמישית, שלוש נקודות פחות מהביאנקונרי הרביעית. עם זאת, פאלרמו מתקשה מאוד עד כה במשחקי החוץ ותנסה להשיג היום את ניצחונה הראשון מחוץ לסיציליה ואם לא, אז לפחות שער זכות ראשון במשחקי החוץ העונה. יובה לעומת זאת, עדיין ללא הפסד העונה, מנסה לנער מעליה את הכבשה השחורה שלה, שניצחה אותה בשישה משבעת המפגשים האחרונים, כולל שלוש פעמים רצופות בטורינו.

מהלך המשחק

יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, סטפן ליכטשטיינר, אנדראה ברזאגלי, לאונדרו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני, ארתורו וידאל, אנדראה פירלו, קלאודיו מרקיסיו, מירקו ווצ'ניץ', סימונה פפה, אלסנדרו מאטרי

פאלרמו: אלכסנדרוס צורבאס, ארוס פיזאנו, מאורו סטו, מתיאס סילבסרטה, פדריקו בלזארטי, ארמין בצ'ינוביץ', ג'וליו מיליאצ'יו, אדגר בארטו, יוסיפ איליצ'יץ', ערן זהבי, פבריציו מיקולי.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully