וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "די לדבר על הפנדל. הניצחון חוקי"

איקר קסיאס התעלם מהתלונות של ולנסיה על השיפוט אחרי ה-2:3 של ריאל מדריד במסטאייה. ברצלונה: פפ זעם על התקשורת

ריאל מדריד הצליחה לחלוף אתמול (שבת) מעל עוד משוכה קשה ומאתגרת, לאחר שגברה 2:3 על ולנסיה במשחק חוץ קשה, ושמרה על הפסגה בליגה הספרדית אחרי המחזור ה-12 כשהיא בפער של שלוש נקודות מהשנייה בטבלה, ברצלונה, שהביסה 0:4 את סראגוסה.

המשחק במסטאייה היה דרמטי, ושחקני ולנסיה זעמו בסיום על השופט טשיירה ויטיינס, לאחר שבדקה ה-90 לא שרק לפנדל עבור המארחת אחרי שכדור בספק נגע בידו של גונסלו היגואין ברחבה. ההילוכים החוזרים מוכיחים שספק גדול אם לוולנסיה הגיע פנדל, והחלוץ הארגנטינאי מתעקש: "הכדור פגע לי בחזה".

"כל המהלך קרה מאוד מהר", אמר היגואין בסיום, "אבל הכדור לא נגע לי ביד, אלא בחזה. ואם זה פוגע לך בצלעות, זה לא פנדל". גם שוער ריאל איקר קסיאס נשבע שלא הגיעה למארחים בעיטת עונשין מ-11 מטר. "ראיתי את המהלך מצוין", אמר קסיאס, "הכדור פגע לו בחזה. תמיד יש מתח בסיום משחקים כאלה, אבל לא צריך להרחיב על זה את הדיבור. היה מהלך חוקי לחלוטין".

ריאל הוליכה 0:1, 0:2, ו-1:3, אבל בדקות האחרונות ולנסיה צימקה ולחצה על השער של האורחים. למרות זאת, ריאל הצליחה לשמור על היתרון. "תמיד לשחק במסטאייה זה מסובך", אמר קסיאס, "אבל בינתיים העונה הזאת מתקדמת יפה, ואנחנו נזכור את הניצחון הזה. זה היה חשוב מאוד".

עוזר מאמן ריאל, אייטור קראנקה, מחמיא לקבוצתו, שניצחה בשיניים ונלחמה מול קבוצה חזקה: "זה ניצחון שמחזק אותנו עוד יותר. ריאל יכולה לנצח משחקים בדרכים שונות, וכל דרך היא טובה וראויה".

מאמן ולנסיה אונאי אמרי אמר בסיום כי "לא יודע אם הגיע לנו פנדל בסיום, אבל היינו ראויים לנקודה מהמשחק הזה. זה הפסד כואב מאוד. התקשינו במחצית הראשונה, אבל בחצי השני התאוששנו ושיחקנו מצוין, ובכל זאת ירדנו מנוצחים. זה מאכזב".

ברצלונה: "עשינו עבודה טובה"

מוקדם יותר ברצלונה הביסה 0:4 את סראגוסה, בניצחון קליל שהמחיש את העולצמה של אלופת אירופה, שכבשה רביעייה מרשימה בלי מאמץ. "אלו שלוש נקודות מאוד חשובות", אמר ג'רארד פיקה בסיום, "לפעמים משחקים כאלה יכולים להסתבך, אבל היום שיחקנו מצוין. התרגלנו כבר שקבוצות מגיעות לקאמפ נואו ומשחקות הגנתי. עכשיו אנחנו יכולים להתרכז במשחק מול מילאן".

צ'אבי ציין כי "לא פשוט לחזור אחרי שבועיים שבהם לא שיחקנו, אבל נתנו משחק נהדר. אנחנו מרגישים מצוין מבחינה פיזית, לחצנו אותם היטב. עשינו עבודה טובה".

פפ גווארדיולה נשאל לגבי הכשירות של ליאונל מסי, שחזר מדרום אמריקה אחרי שני משחקים במדי הנבחרת, והמאמן ענה בעצבנות לשאולות העיתונאים: "מה? אתה לא רוצה שמסי ישחק? זה מה שאתה רוצה? אם זה ככה, רק תגיד. אני מעדיף שתיתן לי להחליט על זה בעצמי". כמובן שמסי שיחק, וכבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully