וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בנימין: "התפוצצנו על המגרש"

20.11.2011 / 9:23

קשר מכבי נתניה התייחס למחצית השנייה ב-2:6 על ראשל"צ: "היינו יכולים לכבוש אפילו עוד. עכשיו רוצים לנצח בסכנין"

במכבי נתניה נרשמה שביעות רצון גדולה בעקבות הניצחון הביתי 2:6 על הפועל ראשון לציון אתמול (שבת) בקופסה. הקבוצה חזרה מפיגור, הבקיעה שישייה, סרגיי טרטיאק וחן עזרא חזרו לעניינים – וראובן עטר אמר בסיום: "צברנו 21 נקודות לעומת 16 בתקופה המקבילה אשתקד וזה מצביע על ההתקדמות והבגרות של השחקנים".

מי שסחט את הפנדל שהחזיר את נתניה למשחק עם ה-2:2 על סף השריקה למחצית, והצטיין, היה בן בנימין שאמר: "אחרי מחצית ראשונה לא טובה באה המחצית השנייה בה התפוצצנו על המגרש. אם לא היינו מורידים את הרגל מהגז היינו יכולים לנצח בתוצאה גבוהה יותר. מה שקרה במחצית הראשונה זה שלא היינו מספיק אגרסיביים ולא לחצנו מספיק כפי שראובן ביקש. לא זלזלנו בראשון, באנו בשיא המוכנות, אבל דברים לא הלכו לנו בחצי הראשון. בשבוע הבא יש לנו משחק קשה כי בני סכנין קבוצה מצוינת בבית שלה. אבל אנחנו באים במטרה לנצח, ברור לכולם שניצחון שם ייתן לנו דחיפה חזקה קדימה".

מי שלא נכלל בסגל הקבוצה אתמול הוא הבלם מריאנו קפוראלה, שייתכן שיסיים את דרכו בקבוצה בחודש ינואר. עטר אמר על השחקן: "הוא לא כשיר. הוא קיבל זריקה לפני מספר ימים ובהמשך יחזור. זה טוב שיש אצלנו תחרות ועומק גם בהגנה, כפי שיש בהתקפה".

על הנבחן אריקסון דנסו אמר עטר: "עדיין יש לי התלבטות לגביו. ראיתי דברים יותר טובים ממנו ודברים פחות טובים. אם אני לא ארגיש שהוא יכול לתת לנו מעבר למה שיש לנו היום בקבוצה, הוא לא יישאר".

בשבוע הבא תצא הקבוצה לסכנין ועטר לא מסתכל רחוק מדי ואומר: "אנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב ולא על ההשלכות העתידיות של מה יקרה אם ננצח את המשחק הזה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולהתקדם וזאת הדרך שלנו".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully