וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רוג'ר פדרר ורפאל נדאל פתחו בניצחונות

השוויצרי שמחזיק בתואר עבד קשה לפני שניצח 2:6, 6:2, 4:6 את צונגה. גם נדאל הזיע לפני שניצח את פיש 2:6, 6:3, 6:7

טוב, עונת הטניס כבר מאחורינו. עכשיו נותרנו רק עם הקרם של הקרם: טורניר גמר סבב ה-ATP (סך פרסים: 2.227 מיליון ליש"ט) שמפגיש בין שמונת הטניסאים הטובים בעולם, שחולקו לשני בתים של ארבעה טניסאים כשהשניים הטובים ביותר מכל בית ימשיכו הלאה לחצי הגמר. בבית א' ישחקו: נובאק דג'וקוביץ' (1), אנדי מארי (3), דויד פרר (5) ותומאס ברדיך (7), בעוד בבית ב' יתמודדו: רפאל נדאל (2), רוג'ר פדרר (4), ג'ו ווילפריד צונגה (6) ומרדי פיש (8).

הבית שפתח את המפעל היוקרתי, שנערך שנה שלישית ברציפות בלונדון, היה דווקא בית ב'. במשחק הראשון גבר רוג'ר פדרר על ג'ו ווילפריד צונגה 2:6, 6:2, 4:6. בהמשך, גם רפאל נדאל נזקק לשלוש מערכות לפני שגבר על מארדי פיש 2:6, 6:3, 6:7.

רוג'ר פדרר (4) - ג'ו ווילפריד צוגה (6) 2:6, 6:2, 4:6

השוויצרי הנהדר עבד קשה מאוד ושמט מערכה, אך בסופו של דבר הצליח להשיג את הניצחון הראשון בטורניר גמר השנה. פדרר ניצח 2:6, 6:2, 4:6 את ג'ו ווילפריד צונגה במשחק הפתיחה לאחר משחק נהדר של שעה ו-28 דקות.

RF פתח את המשחק נהדר, הצליח להשיג שתי שבירות משני ניסיונות וזכה במערכה הראשונה עם 2:6 נוח. מי שחשב שצונגה יישבר בעקבות המערכה הראשונה התבדה מהר מאוד וראה את הצרפתי משחק טניס פשוט נהדר במערכה השנייה, שגרם הרבה הנאה לבן ארצו, תיירי הנרי, שישב ביציע לצידה של מירקה פדרר. צונגה השיג בעצמו שתי שבירות משני ניסיונות וזכה במערכה עם 2:6. המערכה השלישית הייתה שקולה מאוד ובמצב 4:5 לטובת פדרר הוא הצליח לשבור ולנצח במשחק.

רפאל נדאל (2) - מרדי פיש (8) 2:6, 6:3, 6:7

השור ממאיורקה הגיע למשחק נגד מארדי פיש אחרי פציעה קלה, אבל גם עם רקורד של שבעה ניצחונות מתוך שמונה מפגשים מול האמריקאי. נדאל הצהיר כוונות כבר במשחקון הראשון, בו הוא הצליח לשבור את ההגשה של מארדי פי שולפתוח יתרון משמעותי בדרך לניצחון 2:6 במערכה הראשונה שבה הוא שלט לגמרי.

בתחילת המערכה השניה פיש התעורר, השיג אחוזים טובים יותר בעלייה לרשת, וניצל דקות רעות של הפור-הנדים של נדאל כדי להשיג שבירה ראשונה במשחק ולעלות ל-0:2. נדאל לא הצמליח להגיב, פיש כבר עלה ליתרון של 0:3 וזה היה יותר מדי עבור הספרדי, שראה את האמריקאי מנצח 3:6 במערכה השניה. נראה היה שנדאל שמר את הכוחות שלו לתחילת המערכה השלישית והמכרעת, כשאת המשחקון הראשון הוא ניצח על האפס, ובשני נהנה בעיקר מטעויות בלתי מחוייבות של פיש כדי לשבור ולעלות ל-0:2. אבל פיש הצליח לעצור לו את המומנטום ולשבור בחזרה. אחרי שקבע שוויון 2:2, פיש המשיך להדהים בזכות משחק רשת משובח וחזר מפיגור 30:0 במשחקון החמישי לשבירה נוספת כדי לעלות ליתרון 2:3. נדאל שבר בחזרה אבל נשבר שוב והשניים הגיעו למצב של שוויון 4:4.

במצב של 4:5 לטובתו, נדאל כבר החזיק בשתי נקודות משחק, אלא שדווקא אז פיש שמר על קור רוח וחזר למשחק בעזרת סרב אנד וולי שלא הותיר לספרדי סיכוי. כל זה הביא את ההכרעה במשחק לשובר שוויון. נדאל פתח אותו במיני ברייק, וזה מה שסלל עבורו את הדרך לניצחון 3:7 בשובר השוויון וניצחון במשחק כולו אחרי כמעט שלוש שעות.



טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully