וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור את סיטי? מאנצ'יני: "אנחנו ממשיכים להשתפר"

סיטי גברה גם על ניוקאסל, רוברטו מאנצ'יני שיבח את הגיבור: "אסור שהכישרון של באלוטלי יתבזבז". יונייטד לא מוותרת

מנצ'סטר סיטי פשוט לא עוצרת. התכולים של רוברטו מאנצ'יני ניצחו אתמול (שבת) 1:3 את ניוקאסל, לה זה היה ההפסד הראשון העונה, במסגרת המחזור ה-12 של הפרמיירליג. לסיטי זה ניצחון 11 והיא שמטה שתי נקודות בלבד מתחילת העונה ונמצאת בכושר פשוט נהדר. מריו באלוטלי, מיקה ריצ'רדס וסרחיו אגוארו כבשו לסיטי, שרשמה את הפתיחה הטובה ביותר של קבוצה בפרמיירליג אי פעם.

למרות הניצחון והמומנטום הנהדר, מאנצ'יני כבר הביט אל עבר משחק ליגת האלופות מול נאפולי באמצע השבוע ואמר: "אנחנו יוצאים לנאפולי בהרגשה טובה. הקבוצה השתפרה מאוד בליגת האלופות. אבל אני יודע שנתקשה מאוד בנאפולי כי היא קבוצה שמשחקת טוב מאוד בבית. אם אנחנו רוצים לנצח שם, נהיה חייבים לשחק טוב יותר מאיך ששיחקנו הערב".

המנג'ר האיטלקי, שהעניק מנוחה לדויד סילבה וגארת בארי שנכנסו רק במחצית השנייה, אמר: "דויד מבחינתי צריך לשחק בכל המשחקים, אבל לפעמים הוא חייב לנוח. הוא הגיע רק ביום חמישי מקוסטה ריקה. אותו דבר לגבי גארת, הוא שיחק בשני משחקים". מאנצ'יני התייחס גם לכושר בו נמצא באלוטלי: "מריו פשוט נהדר. זה בלתי אפשרי מבחינתו להחמיץ פנדל, אני לא יודע למה. הוא שחקן חשוב מאוד בשבילנו והופך לטוב יותר ויותר. אמרתי לו לא לבזבז את הכישרון שלו".

על הקבוצה שלו אמר המאמן: "אנחנו משתפרים ככל שהעונה מתקדמת. כרגע אנחנו מנצחים, ואני מקווה שנמשיך ככה, אבל בכדורגל יש קשיים, ויכול להיות שזה ייגמר מתישהו".

פרגוסון: "רק בסוף דצמבר נדע איפה אנחנו עומדים"

גם השכנה והיריבה המושבעת מנצ'סטר יונייטד עשתה את העבודה שלה, כשניצחה 0:1 בסוונסי עם שער של חאבייר הרננדס המקסיקני. השדים האדומים שמרו על המקום השני בפרמיירליג עם 29, חמש פחות מסיטי, לה יש גם משחק עודף.

סר אלכס פרגוסון התייחס בסיום לניצחון ואמר: "אני לא חושב שאנחנו צריכים להסתכל מה קבוצה אחרת עושה בשלב כל כך מוקדם של העונה. הדבר היחיד שחשוב מבחינתנו עכשיו הוא לעשות את העבודה שלנו כמו שצריך. מחכים לנו כמה משחקים קשים מאוד עכשיו, אם זה ניוקאסל בשבוע הבא ואסטון וילה לאחר מכן. צריך לזכור שחודש דצמבר הוא חודש גורלי, יש לך את משחקי הבוקסינג דיי ואת משחקי חג המולד ורק אז נוכל לדעת איפה אנחנו עומדים".

ריאן גיגס, שבישל את השער של יונייטד, אמר: "זה היה משחק קשה מאוד וזה מקום קשה לנצח בו. המאזן שלהם העונה מראה את זה, הם היו בלתי מנוצחים עד היום בבית. אנחנו נצטרך לשחק טוב יותר, אם אנחנו רוצים להשיג תוצאות טובות יותר בעתיד".

ונגר: "הצלחנו להתמודד מצוין עם הגב לקיר"

גם ארסנל מתחילה לחזור לעצמה ורשמה את ניצחון הליגה הרביעי ברציפות שלה עם 1:2 בחוץ מול נוריץ' בזכות צמד של רובין ואן פרסי הבלתי נלאה, שהשלים כיבוש של 10 שערים בחמשת המחזורים האחרונים.

מנג'ר הקבוצה ארסן ונגר, שרשם את ניצחון החוץ ה-200 שלו בפרמיירליג, אמר לאחר המשחק, בו הצליחו התותחנים לחזור מפיגור: "היינו צריכים לפתוח טוב יותר. הגענו להרבה מצבים ב-20 הדקות הראשונות והיינו צריכים להוביל ובמקום זה היינו בפיגור 1:0. זה הפך את המשחק לקשה מאוד. אבל הצלחנו להתמודד מצוין על אף העובדה שהיינו עם הגב לקיר".

על היכולת של הקפטן רובין ואן פרסי אמר הצרפתי: "רובין בן 28, פברגאס ונאסרי עזבו כשהיו בני 24. החלום שלי הוא שוואן פרסי יישאר עד סוף הקריירה שלו בארסנל. אני אעשה את המקסימום כדי שזה יקרה ואני מקווה שאצליח לשכנע אותו. הוא ללא ספק אחד החלוצים הטובים בעולם. ואן פרסי פשוט יוצא מן הכלל ויש לו משהו שאתה לא יכול להעניק לאנשים. הוא כבש את השני עם הקפצה ברגל ימין ומעולם לא ראיתי שחקן עם רגל שמאל טובה יותר מאשר ואן פרסי. הוא תמיד לוקח את ההחלטה הנכונה בשנייה המכריעה וזה מה שהופך אותו לשחקן גדול".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 בסוונסי, גם ארסנל וסיטי ניצחו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully