וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: צסק"א שוב ניצחה, קירילנקו שבר את האף

האלופה הביסה 73:88 את סמארה, אבל ראתה את הכוכב שובר את אפו לאחר שפניו נחבטו בפרקט. צפו בוידאו הלא נעים

בחודשים האחרונים מסומנת צסק"א מוסקבה כאחת המועמדות להתמודד בסיום העונה בגמר היורוליג, ובצדק. הרוסים עדיין ללא הפסד בליגה הרוסית וביורוליג, הרבה הודות לכוכב שהגיע מהליגה הטובה בעולם, אנדריי קירילנקו. אלא שהערב (שבת) במהלך משחק הניצחון 73:88 על סמארה, קיבלה הקבוצה מכה כואבת במיוחד, תרתי משמע, כשהכוכב נתקע בשחקן היריבה, חטף מפרק לפנים, איבד את שיווי המשקל, ונפל כשפניו נחבטחים בחוזקה בפרקט, רק שש דקות מהפתיחה. כתוצאה מהנפילה, נשבר אפו של קירילנקו, שאף נזקק לתפרים בהמשך, בגלל פצע שנפתח ליד הגבה שלו מהמרפק שקיבל. אנשי הקבוצה טיפלו בפורוורד שאף סבל מזעזוע מוח, ורק לאחר דקות ארוכות הורד אל חדר ההלבשה להמשך טיפול. בהמשך השבוע הוא צפוי לעבור צילום כדי לקבוע את חומרת הפציעה.

בלעדיו, הצליחה סמארה לתפוס את הפיקוד על המשחק, ואף עלו ליתרון 8 ברבע הראשון, אבל ריצת 11:29 של צסק"א הורידה אותה אל המחצית ביתרון 10. סמארה עוד הצליחה לצמק, אבל נקתעה על 13 נקודות בלבד ברבע האחרון והאורחים ברחו אל הניצחון. אלכסנדר שבד הוליך את קלעי צסק"א עם 20 נקודות, ויקטור חרייפה הוסיף 15 ו-9 ריבאונדים. ג'רוויס הייז קלע 18 למפסידים.

גם לכוכב NBA אחר, דרון וויליאמס לא היה ערב מוצלח במיוחד. קבוצתו של וויליאמס, בשיקטאש הפסידה הערב בליגה הטורקית 88:84 בבית לארדמיר. האורחים שלטו מהרגע שהמשחק נפתח, ואל המחצית ירדו כשהם מוליכים ב-10 הפרש. וויליאמס היה בינוני ולא מצא את היד משלוש, בעוד ארדמיר שומרת על היתרון ברבע האחרון בדרך לניצחון מרשים במיוחד. קזל ווסון הוליך את קלעי אדמיר עם 22. לבשיקטאש: ארסין דאגלי 19, דרון וויליאמס 16 (2 מ-7 לשלוש) ו-8 אסיסטים.

בבלגיה נחלה קבוצתו של אריק שיבק, מונס הפסד ליגה נוסף, הפעם לאנטוורפן בחוץ 67:55. קבוצתו של שיבק נראתה רע מאוד בפתיחה ועמדה על 10 נקודות בלבד אחרי רבע אחד, אך הצליחה להתעורר בהמשך ולתפוס את ההובלה במחצית. השתיים היו צמודות זו לזו ברבע השלישי, אבל ריצת 15:26 של המארחים ברבע האחרון הנחילה לישראלי את ההפסד. מייר סאלח הוליך את קלעי אנטוורפן עם 16. למונס: מרכוס סלוטר 12, וורן קרטר 10.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully