וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "לא בטוח שאני יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ"

19.11.2011 / 21:38

מאמן הפועל חיפה פסימי לאחר הפסד נוסף, הפעם 2:1 לסכנין: "יכול להודיע על התפטרות בכל יום". דורה: "היינו עדיפים"

הפועל חיפה עדיין רחוקה מיציאה מהמשבר הקשה אליו נקלעה בתחילת העונה. האדומים הפסידו הערב (שבת) 2:1 בבית לבני סכנין, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל ונותרה במקום ה-14. לאחר המשחק ולאורך כל שלביו ספג מאמן הפועל חיפה קללות מאוהדי הקבוצה המקומית, בעוד המאמן האורח שלומי דורה זכה לקבלת פנים חמה ואוהבת מהקהל של הקבוצה אותה אימן עד תחילת העונה שעברה.

מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי אמר לאחר המשחק: "כנראה שהעונה גדול עלינו לחזור ממצבים קשים כאלה. היינו ב-10 שחקנים לאורך כל המחצית השנייה כמעט ובמצב של הקבוצה העונה אנחנו לא מסוגלים לחזור ולעשות משהו במצב כזה". לגבי עתידו אמר המאמן: "אם לאורך תקופה חשבתי שאני לא הבעיה ואני יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ כרגע אני חושב טיפה אחרת. האחריות לגמרי מוטלת עלי".

שירזי נשאל האם הוא לא פוגע בכבודו המקצועי כשהוא לא מתפטר והשיב: "אין מאמן אחד בליגה, לא משנה באיזו קבוצה או מעמד, שלא עבר דברים כאלו. זה בטח לא כיף לחוות את זה, אבל אני מתמודד עם זה כרגע. בכל יום אני יכול להודיע על סיום תפקידי במועדון. אני מרגיש שזה מה שהקהל רוצה וזה מה שהבעלים רומז, אבל צריך לחשוב על זה טוב ואם אחליט לעשות זאת, אודיע בימים הקרובים".

מאמן בני סכנין שלומי דורה אמר: "הניצחון הזה היה חשוב לנו מאוד אחרי שני הפסדים רצופים. היינו יותר טובים ברוב שלבי המשחק וזה מה שהיה חשוב. אני רוצה להודות לקהל של הפועל חיפה, שקיבל אותי בצורה יפה. היו לי הרבה שנים במועדון הזה ואני שמח שהם יודעים להעריך. למרות שהייתי במצב הזה, קשה לי לתת עצות לשירזי. הוא מאמן מספיק טוב כדי להוציא את הפועל חיפה מהמצב הזה".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully