וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

שערים של אזורוב וחלאיילה סידרו לשלומי דורה ניצחון מתוק במיוחד על האקסית. דנקוביץ' צימק, קלהאר וטרטצקי הורחקו

כנראה שכל מעגל נסגר לבסוף. שלומי דורה הוחלף על ידי ניצן שירזי בתחילת העונה שעברה כמאמן הפועל חיפה והערב (שבת) הוא השלים את הנקמה. דורה, שמאמן את בני סכנין, חגג עם הקבוצה שלו בקרית אליעזר ויצא עם 1:2 על האקסית שלו הפועל חיפה וניצן שירזי, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל. קוסטדין אזורוב העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-21 אחרי טעות קשה של דרשלר קאלה והשלימה את הניצחון עם פנדל מוצלח של חאלד חלאיילה בדקה ה-54 לאחר שדיאן קלהאר גם ספג כרטיס צהוב שני. סכנין עלתה למקום השביעי עם 18 נקודות, חיפה במקום ה-14 עם 7 בלבד.

מעניין אם בעלי הפועל חיפה יואב כץ, שהקפיד לתת גיבוי למאמן שלו והצוות המקצועי, ימשיך לעשות כן גם אחרי ההפסד השביעי של הקבוצה ב-12 משחקים מתחילת העונה. האדומים נראים פשוט רע מתחילת העונה ולא מצליחים להתרומם מעבר לשבע נקודות אומללות מתוך 36 אפשריות.

שירזי קיבל כמעט כל מה שרצה, עשרות שחקני רכש כולל שלושה זרים ושחקנים ישראלים כמו מיכאל זנדברג, משה ביטון ויובל אבידור, אבל לא מצליחה לצאת מהקו האדום על אף העובדה שרוב יריבותיה לתחתית לא מצליחות להשיג נקודות. לא ברור איזה שיפור או מגמה חיובית ראה כץ בקבוצה שלו, אולי הוא קיווה לאיזה מומנטום אחרי הניצחון הבודד העונה על הפועל פתח תקוה, אך גם זה לא הספיק ונראה שהפועל חיפה במצב אנוש.

מנגד, שלומי דורה בהחלט יכול להיות מרוצה. גם אם מנטרלים לרגע את הרגשות שלו כלפי הפועל חיפה, שאחרי הכל היא הבית שלו, ומי שהראה לו את הדרך החוצה, דורה ודאי יכול לשמוח שהקבוצה שלו חזרה לנצח במשחק חוץ לא פשוט בכלל אחרי שהפסידה פעמיים ברציפות, גם להפועל עכו וגם להפועל תל אביב. סכנין הוכיחה שהעונה פניה לא לתחתית וניצחה משחק של אופי.

הקבוצה האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-21 כשמסירה של קלהאר לדרלשר, שבעט היישר לאזורוב, שלא התקשה להכניע אותו בדרך ל-0:1 לסכנין. אחרי השער, הקהל המקומי איבד סבלנות והחל לקלל את המאמן ניצן שירזי, כשאת קריאות "ניצן, תתפטר" החליפו קריאות "ניצן מהמר". על המגרש לא הצליחה הפועל חיפה לסכן את קנדיל יותר מדי ובמחצית זה 0:1.

בדקה ה-54 הכשיל קלהאר את קדוסי ברחבה וראה את הכרטיס הצהוב השני. חאלד חלאיילה בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:2 לסכנין. האדומים הצליחו לצמק ל-2:1 בדקה ה-78לאחר שהמחליף סטפן דנקוביץ' קיבל כדור באגף שמאל, עבר שני שחקנים ובעט נהדר פנימה. אבל הפועל חיפה נותרה ב-9 שחקנים בדקה ה-88 לאחר שאייל טרטצקי ספג כרטיס צהוב שני והורחק לאחר שביצע תנועה מגונה כלפי הקוון.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, רן אבוקרט, דיאן קלהאר (הורחק, 54), אושרי רואש, אייל טרטצקי (הורחק, 88), יוסי דורה, גל אראל (רועי שוקרני, 64), חנן ממן, הישאם כיוואן (סטפן דנקוביץ', 56), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ' (מיכאל זנדברג, 64).

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עלא אבו סאלח, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (אחמד קאסום, 65), מהראן ראדי (באסם גנאים, 90), אוהד קדוסי (רן רול, 83), קוסטדין אזורוב.

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully