וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "בעונה כזאת, מה שחשוב זה לנצח"

19.11.2011 / 20:47

מאמן מכבי תל אביב לא נבהל מהיכולת החלשה בניצחון על לובליאנה: "אני מקווה שזה ייתן לנו עוד מוטיבציה מול ירושלים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב השלימה הערב (שבת) את משחקה השני בתוך שלושה ימים עם ניצחון על לובליאנה בליגה האדריאטית. יומיים אחרי שגברה על שרלרואה ביורוליג ויממה לפני משחקה מול הפועל ירושלים בליגה, שמרה האלופה הישראלית על הכוחות וחילקה את דקות המשחק על מנת לנסות ולהישאר רעננה לקראת המשחק מול קבוצתו של עודד קטש מחר, כשג'ורדן פארמר זכה למנוחה וכלל לא התלבש.

"כשהכדור לא נכנס מבחוץ זה קשה", אמר דיוויד בלאט בסיום. "אנחנו שומרים את היריבות על מעט נקודות, אבל לא קלענו מבחוץ. מה לעשות, אי אפשר להכניס משהו מרובע בחור עגול. כשלא הולך מבחוץ, צריך להיכנס פנימה ועשינו את זה, אבל קצת מאוחר. לובליאנה הגיעה עם רצון גדול לנצח, הם עברו מסע קשה בחוץ, הם הפסידו בצורה לא נעימה מול קאזאן, ולכן הם מצאו היום את הדרך לבוא ולהראות טוב יותר. הם עבדו לפני המשחק, הם היו מפוקסים, והיו רגעים במשחק שהם היו טובים יותר, אבל עם הכבוד ללובליאנה אני חושב שהפסדנו כמה הזדמנויות לגמור את המשחק מהר יותר. אנחנו יכולים רק לבקר את עצמנו שלא סיימנו את המשחק כאשר יכולנו".

על העייפות של שחקניו אמר בלאט: "גם לובליאנה שיחקו ביום חמישי ועוד רחוק. התאמנו קשה ביומיים האחרונים ואנחנו די נחנו. במקום לגמור את המשחק, מצאנו דרך להחזיר אותם. אבל אמרתי כל הזמן שמה שחשוב זו התוצאה הסופית. בפעם שעברה שהיינו בליגה האדריאטית לקח לנו חודשים להתרגל לשלושה משחקים בשבוע ושילמנו על זה מחיר. ידענו לשרוד את זה אז, מינואר דאז המראנו וניצחנו הרבה משחקים ובסוף השנה פספסנו את הפיינל פור בגלל משחק אחד".

על הפצועים, ג'ורדן פארמר ושון ג'יימס, אמר המאמן: "שון קיבל אתמול מכה באימון, הוא ניסה לשחק היום אבל הוא לא יכול היה. ג'ורדן נפצע יום וחצי לפני המשחק מול שרלרואה בבהן, לכן היום לא יכולנו לשתף אותו, אבל התמודדנו עם זה". על המשחק מחר מול הפועל ירושלים אמר בלאט: "יש לנו אתגר גדול. לא בעיה, אלא אתגר מאוד משמעותי לראות אם אנחנו מוכנים ועשויים מהחומר לעשות את מה שצריך לעשות מחר".

ליאור אליהו, שהוביל את קלעי המנצחים עם 19 נקודות, הוסיף: "הם הפתיעו אותנו. אנחנו צריכים לעשות צעד למעלה ולשחק יותר טוב. מרגישים את העומס - נרגיש אותו עוד בהמשך כי הקשה עוד לפנינו - אבל צריך לדעת להתמודד. יש לנו 13 שחקנים טובים, אנחנו מחלקים את הדקות". על הביקורת על הניצחון הדחוק אמר הפורוורד: "אני לא אוהב את הרעיון שאנשים מתרגלים שאנחנו מנצחים קבוצות ב-30 הפרש, זה לא מובן מאליו כאשר משחקים 3 פעמים בשבוע, כל משחק הוא קרב. קבוצות שמגיעות לפה - אין להן מה להפסיד והלחץ הוא עלינו, בינתיים אנחנו עומדים במטרות ואני מקווה שנעמוד בהן גם בהמשך". על ירושלים אמר אליהו: "משחק מול ירוושלים הוא תמיד פיקנטי. אין לנו עייפות, נשים הכל בצד ונעלה בטרוף".

מאמן לובליאנה, סאשו פילפובסקי היה מרוצה בסופו של הערב, אמנם לא מהתוצאה, אבל בהחלט מההופעה של שחקניו. "זה היה משחק חכם", אמר פילפובסקי. "נלחמנו ארבעים דקות אבל בסופו של דבר לא היינו בעלי מזל כדי לנצח. ידענו שיהיה לנו כאן משחק קשה מול מכבי, אבל ככה זה הכדורסל, לפעמים מנצחים ולפעמים לא. אני רוצה לברך את המאמן בלאט הוא עושה עבודה נפלאה וכל הכבוד לו על הניצחון".

מכבי תל אביב הזיעה ב-66:67 על לובליאנה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully