וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אנחנו בתקופה רעה מאוד"

מאמן בני יהודה מאוכזב לאחר ההפסד לקרית שמונה: "יש ירידה גדולה, מאמין שנתאושש". בן שמעון: "ניצחון כזה עושה טוב"

בני יהודה סגרה הערב (שבת) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בליגת העל, כשהפסידה בשכונת התקוה 1:0 לעירוני קרית שמונה משער של שיר צדק. אמנם הזהובים לא מרשימים במיוחד, אבל מנגד רן בן שמעון יכול להיות מבסוט מאוד. אחרי ה-1:1 המאכזב מול מכבי פתח תקוה במחזור האחרון, חזרה הקבוצה שלו לנצח ועלתה למקום השני בליגת העל. אולי לא מדובר כאן באפיזודה חולפת.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "תקופה רעה מאוד, אנחנו לא משחקים טוב ולא עושים נקודות, בניגוד לתחילת העונה. אני מאמין שנמצא פתרונות. יש ירידה מאוד גדולה, אני מבין את הקהל שכועס, מי שבא לראות אותנו במשחקים האחרונים לא נהנה. גם אני לא נהנה.

"יש תקופות בכדורגל ששחקנים מאבדים ביטחון ולא הולך. לבני יהודה הייתה בשנים האחרונות בעיה בכיבוש שערים. גלבאן היה מבקיע את השערים ומאזן את זה והיום הוא בתקופה פחות טובה. אני חושב שהוא עוד ייתן הרבה יותר. ברגע שהיכולת שלו תשתפר, אנחנו נרוויח אותו בחזרה".

מאמן קרית שמונה רן בן שמעון הוסיף: "אנחנו כל שבוע מוכיחים למה אנחנו קבוצת צמרת. ניצחון כזה, במזג אוויר קשה, עושה טוב. השחקנים ראויים לניצחון וזה מחדיר להם ביטחון. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, אבל במזג אוויר כזה, אני מאוד מרוצה. ברור שאני חותם לסיים את העונה במקום השני".

בני יהודה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully