וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מחכה לליברפול, מתיחות בין וילאש בואש לאברמוביץ'

דיווחים באנגליה טוענים כי האפשרות שהידינק יצורף לצוות המקצועי מלחיצה את המאמן לפני הקרב (18:00, ספורט1 ו-HD)

צ'לסי תפגוש היום (ראשון) את ליברפול למשחק חשוב לשתי הקבוצות (18:00, ספורט1 ו-HD), אבל הכחולים לא רגועים. באנגליה טוענים כי אמש (שבת) התקיימה שיחה קרירה בין מאמן צ'לסי אנדרה וילאש בואש לבעלים רומן אברמוביץ', כשהאחרון לא מרוצה מפתיחת העונה של הכחולים. לנוכח העובדה כי הפייבוריט של אברמוביץ', חוס הידינק, חזר לשוק (אחרי הכישלון שלו טורקיה והפיטורים מהנבחרת), המתיחות בין הצדדים עולה. על פי הדיווחים, אברמוביץ' ביקש מהמאמן יחס הולך לשחקנים הוותיקים, כמו פרנק למפארד. על אף שהאפשרות שהידינק יצורף לקבוצה לא הועלתה בפני וילאש בואש, הפורטוגלי הצעיר לא צפוי להסכים לכך שההולנדי ימונה למנהל מקצועי מעל המאמן.

בכל עונה המפגשים בין צ'לסי לליברפול מספקים רגעים בלתי נשכחים, אלא שלפני עשרה חודשים המלחמה בין החבורה של אברמוביץ' למייטי רדס עלתה מדרגה, כשפרננדו טורס עשה את הדרך מליברפול לצ'לסי תמורת 50 מיליון יורו. בינתיים "אל ניניו" לא ממש מצדיק את המחיר האסטרונומי ששולם עליו והוא מצא את הרשת רק חמש פעמים במדי צ'לסי. גם מחליפו בליברפול, אנדי קארול, לא ממש עושה חיל וגם הוא מצא את הרשת רק חמש פעמים מאז המעבר.

ככל שהמשחק מול ליברפול מתקרב, הזימזום סביב מקומו של טורס, שצפוי לפתוח מחר, גובר. מאמנו אנדרה וילאש בואש ניסה לרומם את רוחו של החלוץ לקראת המפגש מול חבריו לשעבר: "לא הכל צריך להיות סביב שערים ומספרים. היכולת נמדדת גם לפי מה שהשחקן תורם לקבוצה ואיך הוא גורם לה להראות", אמר הפורטוגלי, "הוא אחד ממובילי המבשלים שלנו וזה מוביל אותנו לניצחונות. בוודאי שהוא עדיין שווה 50 מיליון יורו".

הבלוז נהנים מסגל מלא, למעט חסרונו של מייקל אסיין, כשפרנק למפארד, שניצח את ספרד לפני שבוע, ימשיך להנהיג את מרכז המגרש ואילו חואן מאטה ודניאל סטארידג' יתמכו בטורס בחלק הקדמי. בליברפול, סטיבן ג'רארד לא התאושש מהפציעה והוא יחמיץ את המשחק, אבל קני דלגליש ישים את מבטחו בלואיס סוארס, שהפציץ רביעייה במדי נבחרתו אורוגוואי מול צ'ילה במוקדמות המונדיאל.

צ'לסי ממוקמת במקום הרביעי, ליברפול שישית והפער ביניהן עומד על שלוש נקודות. ליברפול ניצחה בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות, בפברואר בסטמפורד ברידג' 0:1 ובנובמבר לפני שנה באנפילד, מצמד של טורס.

הרכבים משוערים:

צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, אלכס, אשלי קול, רמירס, פרנק למפארד, ג'ון אובי מיקל, דניאל סטארידג', פרננדו טורס, חואן מאטה.

ליברפול: פפה ריינה, גלן ג'ונסון, דניאל אגר, ג'יימי קארגר, חוסה אנריקה, דירק קאוט, לוקאס לייבה, צ'רלי אדם, סטיוארט דאונינג, לואיס סוארס, אנדי קארול

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully