וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ושני בישולים לאליניב ברדה בניצחון גנק

החלוץ שבר בצורת בת חודשיים ב-0:3 על ווסטרלו (13 דקות לארבייטמן). הפסדים לבן חיים וגרשון, ניצחונות לכיאל ורוני לוי

אליניב ברדה כבש הערב (שבת) את שערו השלישי העונה ושבר בצורת בת חודשיים, כשגנק ניצחה 0:3 את ווסטרלו. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ואף בישל את הראשון לילה ווסן בדקה ה-62, לפני שהבקיע בעצמו מזווית קשה בדקה ה-67. שלומי ארבייטמן נותר על ספסלה של נועלת הטבלה בגלל פציעה, ונכנס רק בדקה ה-77. ברדה הוחלף בדקה ה-82, שלוש דקות אחרי שסידר לקווין דה ברוין את השלישי וחתם משחק נהדר עם שער וצמד בישולים.

דור מלול שיחק 90 דקות בהרכבה של בירסחוט, שהשיגה 1:1 דרמטי בתוספת הזמן מול לוקרן. רועי דיין הפצוע נעדר מהסגל. גם לירוי צעירי פתח בהרכב מכלן ושיחק 70 דקות, כשקבוצתו חילצה 1:1 מול זולט וארגם. יומו של רמי גרשון היה העגום מכולם, כאשר הוא השלים 90 דקות בתבוסה הביתית של קורטרייק 4:0 מול גנט, שעלתה זמנית לראשות הטבלה.

* רוני לוי השיג את ניצחונו השני ברציפות כמאמן אנורתוזיס פמגוסטה ונותר ללא הפסדים מאז מינויו, כשקבוצתו גברה 0:2 בחוץ על אנגנסי במחזור ה-10 בליגה הקפריסאית. יאניס אוקאס הוותיק כבש בנגיחה בדקה ה-40, הקולומביאני ריקרדו לבורדה הכפיל בדקה ה-69.

* טל בן חיים פתח כמגן שמאלי והוחלף במחצית משחקה של פורטסמות, שהפסידה 2:0 לווטפרד במשחק הבכורה של מייקל אפלטון כמאמן הקבוצה. פומפי נותרה אחת משתי הקבוצות היחידות בליגת המשנה שעדיין לא ניצחו בחוץ.

90 דקות לבירם כיאל בניצחונה של סלטיק

סלטיק, קבוצתו של בירם כיאל, המשיכה היום במגמת ההתאוששות, כשגברה 0:2 על אינברנס ורשמה ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. בעקבות הניצחון צימקה סלטיק את הפער מריינג'רס המוליכה לתשע נקודות, כשלשתי הקבוצות של גלזגו 14 משחקים.

כיאל (90 דקות) שמר על מקומו בהרכב ההופס וכבר בפתיחה ניסה לסכן את השער בבעיטה ממרחק. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ובדקה ה-28 ספג הקשר הישראלי כרטיס צהוב בעקבות עבירה על ריצ'י פורן. סלטיק נהנתה מיתרון מספרי החל מהדקה ה-37 בעקבות הרחקתו השנויה במחלוקת של גרג טנסי, ובחלוף שעה של משחק היה זה אנתוני סטוקס שכבש את הראשון, לאחר מבצע נאה בהשתתפות ג'יימס פורסט וגארי הופר. סטוקס היה חתום גם על השני בדקה ה-72, שהיה כבר שערו ה-11 העונה.

* וולגה, ללא דני בונדר, הפסידה 2:1 בבית לאמקר פרם בפתיחת הפלייאוף התחתון בליגה הרוסית. גם זאב חיימוביץ' לא נכלל בסגל של טרק גרוזני, שסיימה ב-0:0 מול קריליה סובייטוב.

* תמיר כחלון לא שותף בהפסדה של קרקוביה 2:0 לרוך חוז'וב בליגה הפולנית. קרקוביה החלשה נותרה במקום האחרון. משה אוחיון לא נכלל בסגל של לגיה ורשה, שהביסה 0:3 את לכיה גדנסק.

(עדכון ראשון: 16:25)

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully