וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0

שתי הקבוצות המסובכות בתחתית נפרדו בתוצאה שלא משרתת אף אחד מהצדדים. לאייל לחמן וגיא לוי יש עוד הרבה עבודה

שתי קבוצות משעממות, לחוצות, שלא טעמו ניצחון כבר הרבה זמן, נפגשות, איזו תוצאה הן כבר יכולות לנפק? נכון, 0:0. הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 בווסרמיל, במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל. הקבוצה מבירת הנגב שיפרה את מאזן הנקודות שלה לחמש בלבד מתוך 36, בעוד הקבוצה של אייל לחמן עם 13 נקודות וגם היא מסובכת בתחתית.

גיא לוי אמר כבר מעט אחרי שהגיע להפועל באר שבע כי המצב שם חמור יותר ממה שהוא חשב. כנראה שהמאמן, שהחליף את ניר קלינגר לאחר שזה ניצח 0:2 את הפועל חיפה, יודע על מה הוא מדבר. באר שבע עדיין תקועה עם ניצחון אחד בלבד מתחילת העונה ועם סגל חלש מאוד, שקשה לראות איך יוציא אותה מהמשבר של תחילת העונה. אם היא לא הצליחה לנצח בבית את הקבוצה המסובכת ממלאבס, כנראה שהיא בבוץ עמוק.

מנגד, עמוס לוזון פיטר את מרקו בלבול והביא במקומו את אייל לחמן, אבל בינתיים לא רואים שינוי משמעותי. מכבי פתח תקוה עדיין תקועה עמוק במקום ה-12 בליגת העל וסגרה משחק רביעי תחת לחמן עם שתי נקודות בלבד. קשה לראות שינוי כל שהוא בקבוצה מאז צירופו של לחמן ונראה שאם לא יתחולל שינוי משמעותי במועדון, מכבי פתח תקוה עוד עלולה להילחם נגד הירידה.

מכבי פתח תקוה הגיעה להזדמנות ראשונה בדקה ה-12 כשטל בן חיים עבר את אילוז וגביש, חדר לרחבה ונתפס על ידי גביש, אך השופט לא שרק. המחצית המשיכה להיות משמימה וללא הזדמנויות ובסיומה זה 0:0 חלש מאוד בין השתיים. גם המחצית השנייה לא הולידה הזדמנויות מיוחדות כשאולי המצב הטוב ביותר היה של האורחת כשבדקה ה-85 מעבי הגביה חופשי משמאל היישר לראשו של מרעי החופשי, שנגח מ 10 מטרים חלש לפינה. לויטה זינק וקלט.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז (ריאן אדלי, 13), אבי יחיאל, עודד גביש, שמעון הרוש, לוטם זינו, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, יוסי שבחון, דובב גבאי (יוני אוזן, 80), מוטי מלכה (עידו אקסברד, 65).

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי, סבסטיאן סנסוני, מרואן קבהא, דני פרדה (חגי גולדנברג, 76), ציון צמח (מריו צארביץ', 84), ויקטור מרעי, טל בן חיים.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully