וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "מי שלא ישנה את ההתנהגות שלו, לא יהיה פה"

19.11.2011 / 13:10

מאמן בית"ר ירושלים כעס על המחליפים שלא התאמנו ברצינות ונזרקו מהאימון. יותר מ-9,000 אוהדים הבטיחו מקומם נגד חיפה

מאמן בית"ר ירושלים יובל נעים ערך היום (שבת) לאחר אימון הבוקר של הקבוצה אסיפת שחקנים, דיבר אל השחקנים הצעירים המחליפים שהוצאו אתמול מהאימון בעקבות חוסר רצינות מצידם, ואמר להם: "אני לא מבין איך שחקנים מרשים לעצמם להתנהג ככה בבית"ר ירושלים. יש לכם הזדמנות של פעם בחיים להרוויח קריירה במועדון כמו בית"ר ואתם צריכים לירוק דם. במקום זה, אתם לא מתאמנים ברצינות וצריך להעיף אתכם? אני לא אעיר עוד פעם, מי שלא ישנה את ההתנהגות שלו עד ינואר לא יהיה פה, זה לא גן ילדים".

לגבי ההרכב נגד מכבי חיפה, נראה שנעים די סגור על ה-11 שיפתחו. אוהד סיידוף כמובן ימשיך בשער במקומו של אריאל הרוש הפצוע. אנדריי פיליאבסקי ומיגל פורטיז'ו יתפקדו כבלמים ואילו קובי מויאל, שי חדד ודן איינבינדר יאיישו את הקישור האחורי, כשלפניהם סטיבן כהן ואבירן ברוכיאן. עמית בן שושן יעלה בחוד. בימים האחרונים תירגל נעים את אופיר עמרם בהרכב וניסה לעשות מספר נסיונות, אך לקראת המשחק צפוי המאמן לחזור להרכב שפתח נגד מכבי תל אביב.

לקראת המשחק נגד חיפה הבטיחו את מקומם באיצטדיון טדי כבר יותר מ-9,000 איש. כ-6,000 כרטיסים נמכרו לאוהדי בית"ר ירושלים בנוסף למנויים ואוהדי מכבי חיפה. מחר יחליטו בקבוצה האם לפתוח גם את היציע הצפוני. בקבוצה שמחו לשמוע כי לא צפוי מזג האויר גשום ביום שני ומצפים ללפחות 14 אלף איש שיגיעו לחזות בהתמודדות. כל כרטיסי הנוער שהופצעו אזלו ו-350 אחרונים הושארו ליום המשחק לחיילים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully