וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "הייתי צריך להרגיע את ההתלהבות השבוע"

18.11.2011 / 13:30

מאמן בית"ר יודע ששחקניו בטירוף לקראת החזרה לטדי והמפגש מול מכבי חיפה. מספר שחקנים מחליפים נזרקו מהאימון

בית"ר ירושלים ממשיכה להתמרק לקראת החזרה לטדי. הקבוצה מהבירה תארח כבר במשחקה הראשון באצטדיון המשופץ את האלופה מכבי חיפה, למשחק המרכזי של המחזור ביום שני. מאמן הקבוצה יובל נעים דיבר הבוקר (שישי) ברדיו ירושלים, כשבין היתר עסק במצב הקבוצה לאחר הניצחון הגדול על מכבי תל אביב במחזור שעבר: "למרות המצב הלא פשוט, התמודדנו. לא עשינו אסיפות חירום או דברים שמשדרים לחץ. היו לנו בעיות, קיבלנו גולים בפתיחה המשחק ואז הכל התפרק.

"אני חושב שהשחקנים בחלק הקדמי צריכים לתת הרבה יותר, אם לא נקבל גולים ובישולים מאבירם ברוכיאן וסטיבן כהן וגם משי חדד ודן איינבינדר, אנחנו בצרות. כמה שערים עמית בן שושן יכול להבקיע? הקבוצה לא יכולה להתבסס רק על השערים שלו. יש מאמצים להביא שחקני רכש וגם קיבלתי הבטחה מארקדי שיהיה כסף לצרף שחקנים בינואר. אף אחד במערכת לא ייתן לה ליפול, אבל הכי חשוב בכל מצב זה לעשות הכל כדי להשאיר את המועדון הזה בליגה".

לקראת המשחק מול חיפה אמר נעים: "הסגל שלהם הרבה יותר טוב מזה של מכבי תל אביב. לחיפה יותר קל בחוץ, כי היא יכולה לצאת למתפרצות. נצטרך להיערך ולא לתת להם לתפוס אותנו עם יתרון מספרי שלהם בחלק הקדמי. רק ככה נוכל להצליח במשחק הזה. אנחנו רוצים להראות טוב ולהוכיח שהניצחון על מכבי תל אביב לא היה חד פעמי. אני רואה את האווירה באימונים והייתי צריך להרגיע את השחקנים השבוע מההתלהבות. ברור שיהיה לנו מאוד קשה, אבל בעזרת הקהל והשחקנים, כולם ייתנו 30 אחוז יותר מעצמם, נצמצם פערים ונעשה צרות למכבי חיפה".

נעים אף עסק בשמועות לפיהן הסקאוט איתן מזרחי מעורב בקביעת ההרכב: "אם מתקשרים אליי ואומרים לי שאיתן מזרחי קובע את ההרכב, מה יש לי להגיד? זה לא רציני שאענה על זה. בוא נעשה סוף לנושא הזה, אף שחקן של איתן מזרחי לא משחק בבוגרים והוא לא מעורב בשום דבר שקשור להרכב. איתן מזרחי הוא הסקאוט של בית"ר ירושלים ומבחינתי הוא הולך לראות את הקבוצה הבאה שנשחק נגדה ומביא לי דו"ח".

באימון הבוקר של הקבוצה אירעה תקרית לא נעימה, כאשר יובל נעים אימן את ההרכב הראשון וחנן אזולאי את המחליפים. אזולאי התעצבן על הדרך בה התאמנו המחליפים, העיר על כך לנעים ומספר שחקנים נזרקו מהאימון. בבית"ר אמרו: "זה לא ייאמן ששחקנים מחליפים, שצריכים לירוק דם בשביל החולצה, עושים כאלה בעיות". איינבינדר, הסובל ממתיחה בגיד, חזר להתאמן חלקית ונראה כי יהיה כשיר למשחק. מי שלא יהיה בסגל הוא תומר בן יוסף, שלא התאמן כל השבוע עקב כאבים בברך וצפוי לחזור לאימונים רק בשבוע הבא.

בעקבות השיפוצים בטדי, שחקני הקבוצה לא יוכלו להגיע לחניית השחקנים הקבועה. מנהל הקבוצה מנחם נידם כינס אותם היום וביקש מהם להגיע למתחם האימונים בבית וגן ומשם לצאת בצורה מסודרת אל האיצטדיון. כ-9,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בטדי ביום שני, מה גם שמזג האוויר לא צפוי להיות גשום ובבית"ר מעריכים שלפחות 14,000 איש יגיעו לאצדטיון המחודש.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully