וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מלול: "אני עדיין תוהה מה העמדה הטובה ביותר עבורי"

המגן התרגל לבלגיה ("הייתי צריך זמן להתאים את עצמי") ולא מתכוון לחזור בקרוב ("מתכוון להמשיך את הקריירה באירופה")

רגע לפני שקבוצתו יוצאת למשחק חוץ נגד לוקרן, דור מלול, קשרה של בירסחוט הבלגית, העניק ראיון לתקשורת הבלגית, שבו הוא מבהיר כי אין לו שום כוונה לחזור לארץ בקרוב. מלול פתח העונה ב-12 משחקים בהרכב, והספיק לכבוש שער ולבשל שניים נוספים.

"הייתי צריך זמן כדי להתאים את עצמי לפה", סיפר מלול בראיון שנערך עימו. "שיחקתי בהרבה מאוד עמדות: באגף, כמגן ימני וכקשר, הפכתי לשחקן נבחרת וזה משהו שחשוב לי מאוד. אני עדיין חלק מהסגל של הנבחרת, ואני מתופקד שם כמגן ימני, בדיוק כמו בבירסחוט. אני עדיין תוהה מה העמדה הכי טובה עבורי. בכל מקרה, בירסחוט מציבה אותי כמגן ימני ומבחינתי זה לא חשוב".

על הקדנציה שלו בבירסחוט שעוברת בהצלחה, הוא אומר: "אני מודה למאמן שבגללו הגעתי לאירופה. אני מתכוון להמשיך את הקריירה שלי באירופה. כל כדורגלן חולם לשחק בליגה האנגלית או הספרדית, ואפילו עכשיו אני גאה במה שהשגתי".

על ההבדלים בין הליגה בישראל לליגה הבלגית, הסביר מלול: "עם מכבי תל אביב, הייתה רק אפשרות אחת: אליפות. בירסחוט הוא מועדון עם רצונות פחות גבוהים. בואו נזכור שבעונה שעברה המועדון התמודד נגד הירידה. בישראל הכדורגל הוא טכני יותר, ואילו כאן יש יותר דגש על טקטיקה ופיזיות. אם תעשה טעויות, תיענש". לקראת המשחק מול לוקרן הוא אמר: "ללוקרן יש שתי נקודות פחות ממה שיש לנו. אם ננצח, נעשה צעד קטן לעבר הפלייאוף".

מאור בוזגלו: "אלה היו 15 הדקות הטובות שלי בקבוצה"

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully