וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של קורטני פלס נהרג בתאונת דרכים

19.11.2011 / 11:17

הפורוורד של גלבוע/גליל עליון יחזור לארצות הברית בעקבות הבשורה הקשה שקיבל, וייעדר לפחות משני המשחקים הקרובים

פורוורד גלבוע/גליל קורטני פלס קיבל אמש (שישי) בשורה קשה על כך שאחיו טורי נהרג בתאונת דרכים בארצות הברית. פלס רכש כרטיס טיסה בחזרה לארצו, וימריא עוד היום להלוויה וייעדר ממשחק הליגה של קבוצתו מול מ.כ הבקעה ביום ראשון. בנוסף, צפוי פלס להיעדר גם ממשחק הליגה הבלקנית ביום רביעי השבוע מול קבוצת סמוקוב מבולגריה בגן נר.

בקבוצה אישרו לשחקן לעזוב את הארץ, ומסרו כי ישמרו עמו על קשר. בנוסף אישרו לפס להישאר בארצות הברית בתקופה הקרובה. בעקבות ההתפתחויות, מי שיתלבש למשחק מול מ.כ הבקעה הוא הגארד צ'ייסון אלן, שלא התלבש בשני משחקי הליגה האחרונים.

כזכור רק לפני שלושה שבועות נעצר פלס בחשד לתקיפת שוטר ונהיגה תחת השפעת אלכוהול. פלס נתפס ביציאה מקיבוץ יגור כשהוא חשוד בנהיגה בגילופין וכשביקש ממנו השוטר לבוא איתו לתחנה, חבט בו פלס. לאחר כמה שעות של חקירה שוחרר השחקן וחזר לשחק בשורות הקבוצה, כשבמהלך השבוע האחרון החליטו בגלבוע/גליל להחרים את רכבו של פלס למשך חודש, ובנוסף השחקן אמור לממן חולצות עם הכיתוב "אם שותים לא נוהגים".

גלבוע/גליל צפויה לעלות למשחק מול מ.כ הבקעה גם ללא הפורוורד הישראלי דגן יבזורי שנפצע במהלך משחק הניצחון על מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר. יבזורי נפצע ברגלו, ולאחר צילום התברר כי הוא סובל מנקע בקרסול. השחקן חש בכאבים רבים ברגלו, ובקבוצה רצו לפסול אפשרות של קרע באחת מרצועות הברך ולכן השחקן עבר MRI ששלל קרע ברצועה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully