וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בישול לנאתכו ב-1:2 של קאזאן על צסק"א

הקשר קיבל את סרט הקפטן, השלים 90 דקות וסייע לקבוצתו להכניע את סגנית המוליכה. 15 דקות לבוזגלו בניצחון סטנדרד

רובין קאזאן רשמה את אחד ממשחקיה הטובים ביותר העונה בליגה הרוסית, כאשר הקבוצה של ביברס נאתכו גברה על צסק"א מוסקבה 1:2 בפתיחת הפלייאוף העליון ברוסיה. קשר נבחרת ישראל שנמצא בכושר מצוין ענד את סרט הקפטן הערב, הוסיף בישול נוסף למאזנו (8) ואף צבר כרטיס צהוב, כאשר הניצחון העלה את קאזאן למקום השישי בטבלה עם 52 נקודות - 7 פחות מצסק"א, שמדורגת שניה.

קאזאן עלתה ליתרון בדקה ה-16, כשנאתכו קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם ושלח מסירת עומק טובה לאלן קסייב, החלוץ הרוסי בן ה-25 היטל בשחקן הגנה של צסק"א ובעט מצוין לפינה כדי לקבוע 0:1 גדול לאורחים. השוויון של צסק"א הגיע בדקה ה-36, כשסיידו דומביה הפורה ניצל את הפנדל שקיבלה המארחת ואיזן ל-1:1, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לאלכסנדר ריאזנצב, שהימר בדקה ה-61 על בעיטה מכ-25 מטרים, ובוודאי לא ציפה כי הכדור השטוח והחלש יבלבל את השוער האורח ולאדימיר גולובוב, יחמוק בין ידיו ויעשה דרכו פנימה.

ההפסד של צסק"א מנע ממנה להיצמד לזניט במקום הראשון ברוסיה, לאחר שזו סיימה מוקדם יותר ב-0:0 מאכזב עם אנז'י מחאצ'קלה. אחרי המחזור הבא (32), תצא הליגה הרוסית לפגרה של מספר חודשים.

* בבלגיה נכנס מאור בוזגלו כמחליף בדקה ה-75 עבור סטנדרד ליאז', שגברה על לובן 1:3 וטיפסה למקום הרביעי. הקשר הישראלי לא היה רחוק מלמצוא את הרשת בדקה ה-80, אך נסיון הבעיטה שלו מחוץ לרחבה חלף ליד הקורה.

מה עובר על אליניב ברדה העונה?
לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully