וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דארל ריוויס: "טים טיבו הדהים אותי ועוד אנשים רבים"

18.11.2011 / 16:50

מגן הפינה של ניו יורק ג'טס, כמו רבים אחרים, מתקשים להגיב לניצחונות שטים טיבו ממשיך לייצר. וון מילר: "אלך איתו עד הסוף"

אגדת טים טיבו צוברת תאוצה. זה לא סוד שבארצות הברית מעריצים את הבחור עוד מימיו כקוורטרבק במכללת פלורידה גייטורס וכעת, כשהוא משחק ומנצח בדנבר ברונקוס, אף אחד במדינתו של הדוד סם לא נשאר אדיש. מיטב הפרשנים מבולבלים ומתקשים להבין איך שחקן שמחזיק בפחות מ-45 אחוזי השלמה העונה ושלפעמים נדמה שהוא לא יימצא רסיבר פנוי גם אם חייו יהיו תלויים בכך, מצליח להוביל קאמבק שלישי בתוך חודש, להחזיר את הברונקוס למירוץ הפלייאוף עם מאזן 5:5 ומקום שני בבית ה-AFC מערב ובעיקר להנהיג דרייב מסיים של 96 יארד מול אחת ההגנות החזקות בליגה, זו של ניו יורק ג'טס. אבל כל זה קרה הלילה (בין חמישי לשישי), כשהברונקוס ניצחו 13:17 מטאצ'דאון בריצה ל-20 יארד של טיבו, פחות מדקה לסיום.

כאמור, אף אחד לא נשאר אדיש לאירועים בסיום. דארל ריוויס, מגן הפינה של הסילונים, אמר: "שיחקנו היטב כל המשחק, עד המהלך האחרון. הרגליים של טיבו לקחו את דנבר לניצחון. הוא הדהים אותי, כנראה שהוא הדהים אנשים רבים. טים טיבו שוב עשה את זה". רקס ריאן נשמע פחות מופתע: "הילד הזה הוא מתחרה והוא יודע לעשות מהלכים גדולים כשהמשחק על הכף".

אחד המצטיינים על המגרש, הליינבקר רוקי של דנבר וון מילר, הוסיף: "אמרתי זאת קודם, אני בוטח בטים, בכל דבר שהוא עושה. לא משנה כמה איבודים הוא ימסור או לכמה טאצ'דאונים הוא יזרוק, זה טים טיבו ואני הולך איתו לכל אורך הדרך, עד הסוף. אני מקווה שהוא סתם את הפה של כמה שיותר מבקרים היום".

ומה היה לטיבו עצמו להגיד? "אני אוהב לנצח, רק מקווה שזה לא יצטרך להיות כל כך מלחיץ בכל פעם. אני גאה בקבוצה שלנו, שלא מפסיקה להילחם גם כשקשה".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully