וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רץ על המים

18.11.2011 / 8:50

טים טיבו ממשיך לנצח משחקים. הפעם הקורבן הייתה ניו יורק ג'טס, שנכנעה 17:13 אחרי ריצה של טיבו לאנדזון, דקה לסיום

דנבר (5:5) - ניו יורק ג'טס (5:5) 13:17

חברים, אפשר לצחוק עליו מכאן ועד קולורדו, להגיד שהוא לא יודע למסור, לא קוורטרבק בכלל, להודיע שהשיטה הזו לא תעבוד לאורך זמן ושברגע שקבוצות ילמדו אותה, הם יאכלו אותו חי. אבל בסופו של יום, חייבים להכיר בעובדות, לפחות בינתיים. טים טיבו לא מפסיק לנצח משחקים. הלילה (בין חמישי לשישי) גברו המשיח ודנבר 13:17 על ניו יורק ג'טס, אחרי ריצה של טיבו, 20 יארד לאנדזון עם פחות מדקה על השעון. בעקבות הניצחון, דנבר עולה למאזן חצוי, במקום השני בבית. להזכירכם, לפני החילוף בין קייל אורטון לטיבו, הקבוצה הייתה 4:1. והג'טס? הם ממשיכים להיות הרבה יותר גרועים מהיכולות הורבאליות שלהם. אחרי ההפסד לפטריוטס, הסילונים שוב היו חלשים וההתקפה שלהם לא הצליחה להשיג אף טאצ'דאון נורמלי. גם הם עם מאזן חצוי, כשניצחון של ניו אינגלנד במאנדיי נייט ייפתח פער כמעט בלתי מחיק.

המחצית הראשונה החלשה הניבה שני שערי שדה בלבד, אחד לכל כיוון. מארק סאנצ'ז עלה חד לרבע השלישי והריץ דרייב פתיחה יפה. בסיומו, הכדור עמד יארד אחד מהאנדזון של דנבר. בילאל פאוול ניסה ריצה ופימבל את הכדור, שלמרבה הפלא הגיע לידיו של שחקן הקו ההתקפי מאט סלאוסן, שזינק לטאצ'דאון. הברונקוס נראו די אבודים, עד שסאנצ'ז זרק לכיוון פלקסיקו בורס, אלא שאנדרה גודמן התערב, חטף ולקח את האליפסה כל הדרך לאנדזון, כדי להשיג שוויון. בתחילת הרבע המכריע ניק פולק שוב העלה את האורחים ליתרון עם שער שדה ואז הגיע טיבו והשאר היסטוריה. כעת מצפה לדנבר מלחמה בסן דייגו, הג'טס יארחו את בפאלו בתקווה לעצור את הנפילה.

טיבו סיים עם 9 מ-20 ל-104 יארד והוסיף עוד 68 יארד קרקעיים, כולל הטאצ'דאון המנצח. וויליס מגאהי היה חלש מאוד עם 18 יארד ב-12 ריצות. מארק סאנצ'ז מסר 252 יארד ואיבוד אחד. בורס תפס 64 מתוכם.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully