וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספ בלאטר: "מצטער על מה שאמרתי, אך לא אתפטר"

נשיא פיפ"א, שטען כי: "אין גזענות בכדורגל", התנצל על דבריו, אך הודיע כי לא יתפטר. דייויד בקהאם: "ההערות שלו היו רעות"

נשיא פיפ"א ספ בלאטר, טען שלשום (רביעי) בראיון כי: "אין גזענות בכדורגל. לפעמים ישנם מקרים בהם שחקן מעליב שחקן אחר שלא נראה בדיוק כמוהו, אבל זו לא גזענות ובסוף המשחק הכל צריך להישכח". הציטוט האומלל של בלאטר עורר סערה גדולה, בעיקר באנגליה, שנלחמת בגזענות בספורט וגם לא ממש מחבבת את נשיא פיפ"א מאז שהפסידה את אירוח המונדיאל ב-2022.

היום ניסה בלאטר להרגיע מעט את המצב והתנצל על הערותיו: "זה כואב, לא יכולתי לחזות כזו תגובה", אמר השוויצרי, "אני רק יכול לבקש סליחה מכל מי שנפגע ממה שאמרתי". יחד עם זאת, ציין בלאטר, הוא ממש לא מתכוון להתפטר מתפקידו בעקבות הפרשה, למרות הלחץ הכבד שמפעילים אנשי כדורגל באנגליה ובעולם על צעד כזה: "למה שאתפטר? כשיש בעיה צריך להתמודד איתה, לעזוב יהיה נוגד לחלוטין לאופי שלי".

כותרות העיתונים בממלכה יצאו הבוקר כנגד בלאטר, המכהן בתפקידו כבר 13 וחצי שנים. לאחר שאמש בלם מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד, שאחיו אנטון האשים את ג'ון טרי באמירות גזעניות לאחרונה, תקף את דבריו של בלאטר, כעת הגיע תורו של דייויד בקהאם: "אני חושב שההערות של בלאטר היו פוגעניות ורעות למשחק", אמר קשרה של לוס אנג'לס גלאקסי, "בוודאי שיש גזענות בכדורגל. אי אפשר לפתור אמירות גזעניות בלחיצת יד בסיום המשחק, כמו שאדון בלאטר מציע". אנגליה הכריזה מלחמה על נשיא פיפ"א ונדמה שהקרב הזה עוד רחוק מסיום.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully