וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - ראשון לציון: גומז יחמיץ מפגש עם האקסית?

הקבוצה של ניסן יחזקאל עלולה להגיע בסגל חסר מאוד למשחק בקופסה. טרטיאק הרשים באימונים ועשוי לפתוח בהרכב נתניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל ראשון לציון לא ניצחה זה תשעה מחזורים.

* שחקני ראשון לציון הבקיעו רק שלושה שערים בחמשת המשחקים האחרונים.

* ניצחון החוץ האחרון של ראשון לציון בנתניה היה בספטמבר 1999, אז ניצחו השחקנים מעיר היין 2:4 בקופסה.

* בפעם האחרונה שראשון לציון הייתה בליגת העל, בעונת 2002/03, היא פגשה את נתניה שלוש פעמים ובכולן נתניה ניצחה - פעמיים 0:2 ופעם אחת 0:1.

* נתניה נוטה לאבד נקודות בבית נגד קבוצות החלק התחתון של הטבלה. היא סיימה בקופסה בתיקו עם בית"ר ירושלים והפועל פתח תקוה, ונוצחה 1:0 על ידי מכבי פתח תקוה.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

מכבי נתניה מגיעה למשחק עם סגל שחקנים מלא ועם הרבה רצון לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד באשדוד לפני שבועיים. המאמן ראובן עטר שם דגש אצל השחקנים על לחץ על שחקני היריבה מהפתיחה ובעיקר על מובילי הכדור של ראשון לציון. עטר לא תרגל הרכב, אך ייתכן שסרגיי טרטיאק ישתלב בהרכב הפותח לאור היכולת הגבוהה שהפגין בשבוע האחרון באימונים. פרט לכך יפתח עטר בהרכב הקבוע.

החלוץ ההולנדי אריקסון דנסו ממשיך להיבחן כאשר רק בתחילת השבוע הבא צפוי ראובן עטר לתת תשובה סופית בעניינו. החלוץ דווקא התחיל את האימונים בצורה חיובית אך עדיין נושא עימו הרבה חלודה, ועטר רוצה עוד 48 שעות לחשוב לפני שהוא נותן תשובה סופית, מה גם שיכול להיות שזאת אפשרות הרכש האחרונה להמשך העונה.

הפועל ראשון לציון:

אחרי תשעה משחקים ללא נצחון וכשחרב הקו האדום מעל צווארה, תגיע מחר (שבת) ראשון לציון למשחק קשה בקופסה. המאמן ניסן יחזקאל סיים לרצות עונש הרחקה וישוב לעמוד על הקווים. למאמן יש בעיה רצינית ביותר בכל הקשור לאיוש חוליית ההתקפה שכן בנוסף לפציעתו של סינדו דוסו, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו ולמעשה סיים את דרכו בקבוצה, גם החלוץ דיוויד גומז סובל ממתיחה בשריר רגלו והוא בספק גדול להתמודדות. גם צמד הקשרים הילאל מוסא ואיתי אלקסלסי פצועים ולא יעמדו לרשותו של המאמן.

מי שעשוי לקבל קרדיט מהמאמן הוא המגן השמאלי אופיר צדוק, שמועמד לפתוח על חשבונו של עמירן שקלים. הבלם גל ספיר צפוי להמשיך לפתוח בהרכב לצדו של אלביס משיץ'. בקישור נראה שמקומם של ג'סטין זולו, דור הלוי ואסי בלדוט מובטח, כאשר גם דודו אברהם וריף מסיקה (שגדל במכבי נתניה) מועמדים לפתוח בהרכב. במידה וגומז הפצוע לא יוכל לשחק, נראה כי ינון ברדה יפתח בחוד.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: קובי דג'אני

ראשון תבוא לסגור את המשחק והוא יצטרך להניע את כל הקבוצה אל מול המערך הצפוף של הכתומים ויצטרך לדאוג שמשחק ההתקפה לא יהיה תקוע.

הפועל ראשון לציון: דודו אברהם

הקשר המוכשר צפוי לפתוח מחר בהרכב, ובהיעדרם של החלוצים הבכירים, הוא יצטרך לתמוך בהתקפה ולהוות פקטור בחלק הקדמי של המגרש. אברהם הוא אחד הוותיקים והמנוסים בקבוצה, ודווקא עכשיו בזמן שראשון לציון מדשדשת ולא מצליחה לנצח, הוא צריך לתפוס מנהיגות ולעזור לחבריו להוציא נקודה או אפילו יותר מהקופסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טובארנו פינאס, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי (סרגיי טרטיאק), אחמד סבע.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, גל ספיר, אלביס משיץ', אופיר צדוק (עמירן שקלים), ג'סטין זולו, דור הלוי, ריף מסיקה, דודו אברהם, אסי בלדוט, דיוויד גומז (ינון ברדה).

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully