וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אביחי ידין צפוי לרדת לספסל

18.11.2011 / 13:49

שי אבוטבול יחליף את הקשר מול רמה"ש ביום א'. קשטן יהנה מסגל מלא ומתלבט את מי להלביש. בן דיין עשוי לחזור לסגל

למרות שהראש של שחקני הפועל תל אביב כבר עמוק בדרבי בשבוע הבא, בקבוצה יודעים שלפני הכל הם חייבים להשיג ניצחון ביתי על רמת השרון ביום ראשון (20:00, שידור חי בספורט1) בכדי לשמור על המקום הראשון בליגה: "כולם מדברים על הדרבי", כתב היום שי אבוטבול בדף הפייסבוק שלו. "אבל תזכרו שיש לנו את רמת השרון ביום ראשון. קודם נעבור אותם ואז רק הדרבי יהיה בראש. יאללה הפועל!".

במסגרת ההכנות לקראת המשחק ביום ראשון נראה שדרור קשטן כבר גיבש את ההרכב שאמור לפתוח כשאבוטבול, שלא היה בסגל מול בני סכנין בשל מחלה, ישוב על חשבונו של אביחי ידין להרכב. למרות היכולת הטובה של ידין לאחרונה, יש שתי סיבות למהלך הזה. הראשונה היא שהקשר התלונן על מיחושים בברכו והצוות המקצועי לא רוצה לסכנו והשניה היא היחסים הטעונים בין ידין למאמן. קיימת אפשרות שקשטן יחליט לתרגלו באימון המסכם בשבת, אך מסתמן שהקשר יפתח על הספסל.

נוסא איגייבור, עליו דובר רבות השבוע בעקבות נסיעתו הצפויה לטורניר הנבחרות הצעירות באפריקה שיתקיים בסוף החודש, יחזור להרכב וישתף פעולה בקישור עם רועי גורדנה, אלרואי כהן ואבוטבול כששאר ההרכב אמור להיות זהה לזה שפתח בדוחא לפני כמעט שבועיים.

שינוי נוסף בהפועל אולי יהיה גם על הספסל. המגן דדי בן דיין, שנראה שהשאיר מאחוריו את הפציעה בגיד אכילס ובקבוצה שוקלים להחזירו לעניינים, עשוי לחזור לסגל לאחר קרוב לשלושה חודשים. בסך הכל לקשטן כרגע יש כאב ראש חיובי כי כל סגל הקבוצה כולל מחמוד עבאס ומירקו אורמוש כשיר למשחק ביום ראשון ומעניין יהיה לראות את מי המאמן יבחר להשאיר מחוץ לסגל. בסיטואציה מסוימת, גם אורמוש וגם טועמה יכולים למצוא את עצמם מחוץ ל-18 שיתלבשו למשחק.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully