וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסא איגייבור: "המדינה שלי איבדה הכל, נשארה רק האולימפיאדה"

17.11.2011 / 15:55

קשר הפועל ת"א לא מבין מהיכן נבע החשש שלא יחזור, ומקווה שיוכל לצאת לאליפות אפריקה עד גיל 23: "רוצה לשחק בדרבי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

קשרה הניגרי של הפועל תל אביב נוסא איגייבור הגיע היום (חמישי) לארץ. בשדה התעופה אמר איגייבור לעיתונאים כי החשש מפני אי חזרתו היה מיותר: "אף אחד לא צריך לפחד. נתנו לי את התאריך לחזור, ואני לא יודע למה חששו שאני לא אחזור".

איגייבור אמור לנסוע לאליפות אפריקה עד גיל 23, מה שמטריד את ראשי הקבוצה, כשנראה ששחרורו תלוי יותר באדומים וברצונם. "אני לא רוצה לדבר על יותר מדי", ביקש איגייבור, אבל הוסיף: "אני צריך לנוח. אני צריך לדבר עם המאמן ונראה מה יקרה. יש להפועל תל אביב משחק קשה נגד מכבי חיפה, זה חשוב למועדון. אמרתי לקשטן ולשחקנים שאני רוצה לשחק בדרבי, מעולם לא שיחקתי בדרבי. אני רוצה להיות מעורב, אבל כמו שאמרתי, המדינה שלי איבדה את הכל, וכל מה שנשאר לנו זו האולימפיאדה".

איגייבור הבהיר כי הוא מאוד רוצה לשחק בקמפיין, ועדיין לא יודע מה יקרה בהמשך: "לא הצלחנו בשום קמפיין אחר. המצב קשה לי. אני ממש רוצה לשחק בדרבי, נשב עם המאמן ונדבר. כמובן שאני רוצה לשחק בדרבי, ואני חושב שאם תהיה אפשרות לשחק בדרבי ובאולימפיאדה, זה יהיה טוב". המגמה בקבוצה היא לשחרר את איגייבור לאחר הדרבי, כדי שהוא יהיה שותף לפחות בחלק מהמשחקים באליפות.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully