וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - קרית שמונה: "המחצית השנייה בחיפה נותנת לי תקווה"

אבוקסיס אופטימי לקראת המשחק (15:00, ספורט2) וסומך על המגרש בשכונה. מורי ישוב להרכב. האורחת מגיעה פצועה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה לא ניצחה ארבעה מחזורים ברציפות. בשלושה מתוך ארבעת המשחקים היא סיימה בתיקו.

* בעונה שעברה, בזמן השזרוע שנערך בבלומפילד, אירחה בני יהודה את בני סכנין בשכונת התקווה, וגברה עליה 0:2 משערים של חסן אבו זייד ושלו מנשה.

* ברק בדש, חלוצה של עירוני קרית שמונה, כבש כבר שער במשחק שנערך בשכונת התקווה, זה היה ב-2006 במדי בני יהודה, שהפסידה אז 3:2 למ.ס.אשדוד.

* קרית שמונה לא הפסידה תשעה משחקי ליגה ברציפות. ההפסד היחיד של הקבוצה היה במחזור השני - 3:1 בבית למכבי נתניה.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

בקבוצה מקווים לחזור למסלול הניצחונות ומאמינים שהמשימה אפשרית בעיקר בשל החזרה למגרש הביתי המיתולוגי בשכונת התקווה, שם יערך המשחק בשל שזרוע החורף המתקיים בבלומפילד. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס שהתלבט רבות במהלך השבוע בכל הנוגע להרכ. מי שיחזור בוודאות להרכב הוא הבלם דן מורי שיפתח על חשבונו של גל כהן. בחלק הקדמי מתלבט המאמן בין ננאד מרינקוביץ' ופיני בלילי על עמדת החלוץ השני לצידו של דינו אנדלובו וכן בין ישראל זגורי ושלו מנשה בעמדת הקשר. גם בעמדות המגנים ניסה אבוקסיס מספר אופציות, אולם בסופו של דבר יפתח עם עוז ראלי כמגן שמאלי ואיציק עזוז בצד ימין.

"זו הזדמנות טובה עבורנו לחזור לנצח", אמר אבוקסיס לוואלה! ספורט. "המשחק יערך במגרש שאנחנו מכירים ומתאמנים עליו כל השנה. אין ספק שנפגוש נגד קבוצה מאוד חזקה, שניצחה קבוצות חזקות בליגה וברור שיהיה קשה. אנחנו מאמינים שגם אנחנו יכולים לעשות את זה", אמר אבוקסיס.

המאמן התייחס לרצף המשחקים ללא ניצחון והוסיף: "אצלנו בארץ אוהבים לשפוט לפי שבועיים או שלושה. אני לא מחלק את העונה לחלקים. עד עכשיו צברנו נקודות ויכולנו לצבור הרבה יותר. אני יודע שהיו לנו משחקים לא טובים ומה שחשוב לי הוא שנחזור לשחק יותר טוב, כמו שהיה בחצי השני נגד מכבי חיפה, נראינו טוב בקרית אליעזר וזה נותן לי הרגשה טובה ותקווה לקראת שבת".

עירוני קרית שמונה:

בקריה לא זוכרים טעמו של הפסד, אבל בשבת הקבוצה רוצה לחזור למסלול הניצחונות שלה לאחר התיקו במחזור הקודם מול מכבי פתח תקוה (1:1). עם זאת, קרית שמונה תגיע למשחק מול הזהובים בעיקר פצועה ובקבוצה גם חוששים ממזג האוויר הסוער שאמור להיות בשעת המשחק. בריאן חרסיסיץ' שסובל ממתיחה במפשעה בספק גדול וככל הנראה לא יהיה כשיר. כמוהו גם שלומי אזלואי שנראה כרגע שלא יוכל לשחק ואולי יפתח על הספסל. אליהם מצטרפים גם איתן טיבי שכרגע בספק ובקבוצה ינסו להכשירו ו-וויליאם נג'ובו שרק אמש נחת בארץ אחרי ששהה באפריקה עם נבחרתו וערך אימון אחד בלבד. למרות זאת, נראה כי הקשר יפתח במשחק ולצידו בקישור ישחקו עדי אלישע, רביד גזל ואדריאן רוצ'ט שמעמדו קצת התערער בקבוצה בשבועות האחרונים ולכן רן בן שמעון עדיין מתלבט האם להרכיבו. בכל אופן, אם אכן רוצ'ט ישחק הקריה תעבור לשחק במערך של 2-4-4 כמו מול פתח תקוה במקום המערך הרגיל של 3-3-4 בשל חסרונו הצפוי של אזלואי. אם טיבי לא יהיה כשיר בסופו של דבר ככל הנראה יעלה לשחק שיר צדק.

יעמדו למבחן

בני יהודה: פדרו גלבאן

"אם פדרו היה בכושר הרגיל שלו, היינו היום במקומות 1-3", אמר גורם בקבוצה בהתייחסו לתקופה הלא טובה שעוברת על הקשר הארגנטינאי. בבני יהודה ביקשו לעודד את רוחו של גלבאן, שמתקשה לאחרונה בכיבושים ובישולים ואיפשרו לו לטוס לחופשת מולדת כדי לבקר את אשתו ובנותיו. בקבוצה מספרים שמצב רוחו השתפר מאוד וכעת כל שנותר לגלבאן הוא לחזור ליכולת הטובה שלו על כר הדשא, כי כשהוא משחק טוב, בני יהודה נראית אחרת לגמרי.

עירוני קרית שמונה: אדריאן רוצ'ט

תגלית העונה של וואלה! ספורט אשתקד מתקשה עד כה לשחזר את היכולת הטובה מאשתקד. הקשר בן ה-24 עדיין לא כבש או בישל העונה ומעמדו המקצועי התערער לאחרונה ואף מצא עצמו על הספסל מדי פעם. בשבת, רוצ'ט יפתח בהרכב ויש לו הזדמנות מצוינת לאותת לרן בן שמעון שהקסם מהעונה שעברה לא פג.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, אביב חדד, עוז ראלי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, ישראל זגורי, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ' (פיני בלילי), דינו אנדלובו.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק (איתן טיבי), דושאן מאטוביץ', רביד גזל, וויליאם נג'ובו, עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש, שמעון אבוחצירא.

בני יהודה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully