וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "התקשורת מאכילה את הקהל"

18.11.2011 / 12:48

נשיא מכבי חיפה בראיון חריף לרדיו ירושלים: "דוידוביץ'? לא אחלק ציונים לשחקנים. עטר? זמנו יגיע. פרננדז? אכלו אותו"

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים והתייחס בהרחבה לבעיות האחרונות במכבי חיפה תוך שהוא מעביר ביקורת חריפה על כל התקשורת: "התקשורת מאכילה את הקהל אז הוא אוכל את הדברים. שמעתם פעם על אלישע לוי? הוא מאמן טוב ואיש חזק שהכל קטן עליו והוא יטפל בדברים האלה. דוידוביץ'? אתם חושבים שאחלק ציונים לשחקן מעל דפי התקשורת? מה שיש לי להגיד לשחקנים אני אומר להם ולא בתקשורת שמפרסמת דברים לא נכונים. הייתי באירוע משפחתי ורושמים שהייתי בדיון של דוידוביץ'. אנשים מדברים בפאנל בתקשורת אם זה נכון שהשתתפתי ובכלל לא השתתפתי בדיון. אני מבין שיש תחרות גדולה בין ערוצי התקשורת, אבל דברים צריכים להתנהל בפרופורציה.".

הנשיא דיבר על ההחלטה להחתים בקיץ שוער זר לצד ניר דוידוביץ': "חשבנו על זה קודם והסברנו לבויאן שראנוב ודוידוביץ' מה הסיטואציה. הייתה הסכמה מוחלטת על כולם שמי שיותר טוב ישחק. עכשיו אנחנו באמצע העונה ומכאן המאמן הוא האחראי והוא שיקבע מי ישחק. איפה שצריך אני מתערב ואני ממעט לעשות זאת ובמקרה הזה אני סומך על אלישע ואין לי צל של ספק שבאפשרותו ויכולתו להתגבר על הבעיה הזו ועל כל בעיה".

שחר נשאל לגבי האפשרות שראובן עטר יאמן בעתיד במכבי חיפה וענה: "שאלו אותי לפני שנה ואמרתי שזמנו יגיע. שאלו אותי השנה ואמרתי אותו דבר. כשניצחנו את סטיאווה רצו להרים את אלישע על הכתפיים. ראובן זה לגיטימי והזמן שלו יגיע כי הוא גם עושה עבודה יפה מאוד בנתניה".

לסיום, דיבר שחר גם על נבחרת ישראל ועל מעמדו של אלישע לוי: "אני חושב שלואיס פרננדז מאמן טוב שעבד בתנאים קשים וכולם אכלו אותו. לא פלא שהוא אוכל סוכריות על מקל כדי להירגע. גם אלישע הביא רק שלוש פעמים אליפויות והזיכרון של כולם קצר. אין לי את הכישורים להסביר את זה, אבל אני אומר דבר אחד: נהיה סבלניים וביחד והכל יהיה טוב יותר. אלישע בן אדם חזק. זה שהוא מחייך ונינוח לא אומר כלום כי הוא חזק מאוד".

אור ברוך החל להיבחן במכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully