וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יאיא שוב תורגל מחוץ להרכב

18.11.2011 / 13:20

למרות זאת, שחקנים מעריכים שהגנאי יפתח מול בית"ר בטדי: "קשה להאמין שאלישע יוותר עליו". בוליאט תורגל לצד פלאח

אימון הבוקר של מכבי חיפה החל היום (שישי) בברכות חמות למאמן אלישע לוי, שחוגג יום הולדת. שחקני הקבוצה שבירכו את המאמן אמרו: "זאת ההזדמנות שלנו לכפר על התקופה הלא טובה. לא צריך תירוץ בשביל לנצח בטדי, אבל זאת תהיה מתנה יפה לאלישע". אתמול תרגל המאמן הרכב שכולל את איציק כהן וסארי פלאח במרכז ההגנה, אבל היום תורגל גם יוריצה בוליאט על חשבון כהן, לאחר שנחת רק אתמול משום שנכלל בסגל הרחב של נבחרת קרואטיה (עלתה ליורו אחרי שגברה על טורקיה במאזן הכולל של שני המשחקים).

שחקנים בקבוצה הביעו פליאה לנוכח הידיעה לפיה סיידו יאיא לא תורגל אתמול בהרכב, אבל גם היום לא שינה המאמן את המערך שלו. "קשה להאמין שיוותר עליו, למרות התרגול", אמר אחד השחקנים. אם יאיא אכן יודח, זאת תהיה הפעם הראשונה שהוא אינו פותח בהרכב העונה. כזכור, אתמול תורגלו בהרכב תמיר כהן, אייל גולסה ודלה ימפולסקי, כשכל אחד מהם יכול לשחק בחלק האחורי. ויאם עמאשה וולדימיר דבאלישווילי תורגלו בחוד. אלון תורג'מן, מוחמד גדיר, עידן ורד וחן עזריאל אמורים לפתוח על הספסל וחלקם ישתלבו במשחק. בחיפה מצפים מתמיר כהן לגלות מגמת שיפור ולהוכיח את עצמו.

לגבי דבאלישווילי, עדיין לא התקבלה הודעה רשמית מנציגי הקבוצה הטורקית גזיאנטפספור לפיה נציגה יגיע לראות אותו בטדי, אולם ייתכן וזה יקרה באחד המשחקים הקרובים.

כפי שפורסם מוקדם יותר, החלוץ אור ברוך הגיע הבוקר (שישי) למתקן האימונים בכפר גלים, לאחר שביקש אישור להיבחן במועדון. השחקן, שמשתייך לסגל של שיקאגו פייר מה-MLS, שוחח עם חלק מהשחקנים וייבחן בימים הקרובים. גם אם ברוך יצטרף, זה לא ימנע מחיפה להביא חלוץ בכיר לקבוצה. בכל הנוגע לחלק הקדמי, סגל הקבוצה כרגע מונה את ויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי, חן עזריאל, מוחמד גדיר, מרלון דה חסוס, אלון תורג'מן, וזה להוציא את יניב קטן, שמשחק מתחת לחלוץ. המטרה של אלישע לוי היא לצמצם את סגל החלוצים בשחקן אחד. מלבד דבאלישווילי, גם מוחמד גדיר ומרלון דה חסוס עשויים לעזוב. יש לציין כי עדיין לא התקבלה כל הצעה רשמית עבורם.

עדכון ראשון: 10:20

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליעקב שחר נמאס מהקשקושים שעיתונאים ממציאים בתקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully