וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד: עולים לשלוש

האורחים יחפשו שלוש נקודות כדי להתקרב לצמרת, מרציאנו בספק. מנגד, לנדאו לקח את שחקניו לאימון כדורסל (ש', 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*המפגשים בין הקבוצות באשדוד יוצרים תמונה הפוכה מהמפגשים אותם פתח תקוה מארחת. מתוך 17 משחקים באשדוד רק אחד הסתיים בתיקו. כשהכחולים אירחו לעומת זאת, זה קרה בשליש מהמקרים.

*ניצחון החוץ האחרון של אשדוד על פתח תקוה היה מזמן, בדצמבר 2006. זה נגמר 3:2.

*פעם אחת בלבד בעבר נפגשו הקבוצות במחזור ה-12, בדצמבר 2003. פתח תקוה ניצחה 1:3, ומי כבש למפסידה? עידן שריקי, שהיה גם זה שכבש את בניצחון האחרון של אשדוד על פתח תקוה, 1:2 באצטדיון הי"א, באפריל 2010.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה

זה לא סוד שגילי לנדאו הוא מאמן מלא הפתעות. היום (שישי) הוא סידר שתי הפתעות נוספות לשחקניו: הראשונה, הוא החליט לערוך את האימון המסכם יום לפני המשחק ולא ביום המשחק. השניה, המאמן הודיע לשחקנים על אימון כדורסל באולם בקיבוץ עינת. "זה תורם לגיבוש החברתי ומאחד את הקבוצה. זה מה שאנחנו צריכים", הסבירו בפתח תקוה. קודם לכן ערך לנדאו אסיפה והקרין תקצירי משחקים של היריבה בשבת, מ.ס. אשדוד. החלוץ אור פישביין סובל מפציעה מגבו ולא התאמן באופן סדיר השבוע, אבל אתמול הוא ערך אימון מלא וייכלל בסגל. בכל מקרה, לנדאו יפתח עם חלוץ אחד.

מי שתורגל הוא ארמון בן נעים, אבל לא מן הנמנע שהמאמן יחליט לעלות עם פישביין. לקישור אמור לחזור גיא צרפתי, שם יצטרף ליניב לוזון ואנדרה קלדיירה. את הקישור האחורי יאיישו פביאן סטולר וג'ונתן אסוס. אייל שן אמור לפתוח כמגן הימני, כשאליו יצטרפו אסף בן מוחה, דניאל אדו ויגאל אנטבי. לנדאו אמר לשחקניו: "התנאים קשים, אבל לאורך כל העונה אנחנו נבנים מקשיים, זה משהו שהוא בשגרה". השוער אוסטין אג'ידה נחת בישראל לאחר שהות ממושכת עם נבחרת ניגריה והתאמן הבוקר. בקבוצה סיכמו: "זאת ההזדמנות שלנו לצאת מהמקום האחרון".

מ.ס. אשדוד:

הקבוצה תנסה להמשיך במומנטום החיובי בו היא נמצאת, כאשר ניצחון נוסף יקפיץ את השחקנים של יוסי מזרחי אל עבר החלק העליון של הטבלה. השוער אופיר מרציאנו שמחלים מקרע חלקי בשריר הירך, חזר בימים האחרונים להתאמן, וחל שיפור רב במצבו. יחד עם זאת עדיין לא ברור אם יפתח מחר בהרכב, והוא צפוי לעבור מבחן כשירות בסמוך למועד המשחק. שוער המשנה גיא משפתי שהחליף את מרציאנו במשחק הקודם נגד מכבי נתניה, יפתח בין הקורות במידה ומרציאנו לא יהיה כשיר. עופר ורטה ואדיר טובול יתופקדו כמגנים, כאשר יאיא פטי וישראל ראש, ישתפו פעולה במרכז ההגנה. בן בוטבול הצעיר צפוי לפתוח בקישור על חשבונו של גדי קינדה, כאשר רוג'רס קולה ועידן שריקי אמורים לפתוח יחד בחוד.

יעמוד למבחן

ג'ונתן אסוס

נקודת המפתח של פתח תקוה העונה היא מרכז השדה החזק שלה, שנוצר עם שינוי העמדה של פביאן סטולר לקישור האחורי וההצטרפות של גיא צרפתי למשימות הגנתיות. לנדאו הצליח ליצור קבוצה שקשה לפצח את סוד הקסם שלה – חבורה שמונה לא מעט צעירים אלמוניים והגנה בינונית, כאשר לא תמיד ברור איך הוא מפיק ממנה את המקסימום. הסוד האמיתי של פתח תקוה הוא משחק קבוצתי, שאין לו הסבר אחר מלבד אדרנלין מוגבר, לשרוד בעונה שבה הם משחקים כנגד כל הסיכויים. שחקן כמו אסוס הוא בדיוק מה שלנדאו אוהב. כל עוד הוא רגוע, הכל בסדר.

מ.ס. אשדוד: בן בוטבול

הקשר הצעיר והמוכשר הוא תוצר נוסף של מחלקת הנוער המצויינת במועדון ואט אט הוא תופס את מקומו בהרכב הבוגרים. בוטבול אף נטל חלק במשחק הנבחרת הצעירה נגד צרפת והוא מוכיח למאמנו יוסי מזרחי, שיש לו על מי לסמוך במרכז המגרש.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכב משוער

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, דניאל אדו, אסף בן מוחה, יגאל אנטבי, פביאן סטולר, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, אנדרה קלדיירה, גיא צרפתי, ארמון בן נעים (אור פישביין).

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו (גיא משפתי), עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, אפה אמברוז, בן בוטבול, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully