וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "היה מוזר לרדת לספסל"

החלוץ צפוי לשוב להרכב מול לברקוזן (21:30, ספורט1). גוטמן וקלינגר יהיו אורחי הכבוד במשחק. בדרך לשת"פ בנבחרת?

איתי שכטר וגילי ורמוט נהנו אתמול (חמישי) מהפתעה נעימה באימון המסכם לקראת המשחק הביתי מול לברקוזן (21:30, ספורט1 וספורט1 HD). אלי גוטמן, שאימן את השניים בהפועל תל אביב, הגיע לבקר את השניים וחזה באימון. גוטמן שוהה בגרמניה כאורחו של מאמן הנבחרת יואכים לב ואיתו נמצא גם מאמן הפועל באר שבע לשעבר ניר קלינגר, במה שאולי מרמז על הידוק החברות ושיתוף הפעולה המקצועי לקראת עבודה אפשרית בנבחרת ישראל. השניים יהיו אורחי הכבוד של קייזרסלאוטרן במשחק הערב.

שכטר עצמו צפוי לשוב להרכב לאחר שבשני משחקי החוץ האחרונים של לאוטרן מול המבורג והופנהיים פתח על הספסל, בעוד על פי ההערכות ורמוט לא ייכלל בסגל. "בבונדסליגה כל משחק הוא קשה", אמר החלוץ. "אני לא שמח כשאני יושב על הספסל. זה היה קצת מוזר כי לא ידעתי את זה מראש, אבל זה הכדורגל. אם אקבל את ההזדמנות שלי, אתן הכל כדי לעזור לקבוצה".

החלוץ הישראלי כבש העונה שלושה שערים וכולם במשחקי הבית של הקבוצה בפריץ וולטר ארנה: "ההרגשה מדהימה אחרי שער בזכות האנרגיה שאני מקבל מהקהל. אתה רוצה לחבק את כל העולם ומרגיש כאילו העל עומד להתפוצץ", אמר שכטר והוסיף: "אי אפשר להשוות בין הכדורגל בישראל וגרמניה. כאן אני מקבל שתיים או שלוש הזדמנויות במשחק ואני חייב לכבוש".

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully