וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "אוהדי ליברפול לא יודעים את האמת לגביי"

חלוצה של צ'לסי מתכונן למפגש עם קבוצתו לשעבר, וטוען כי הנהלת האדומים הסיתה נגדו. עוד מטורס: "רק בניטז הבין אותי"

פרננדו טורס טוען שאוהדי ליברפול עדיין לא יודעים את הסיפור האמיתי מאחורי העזיבה שלו. החלוץ הספרדי של צ'לסי, שבינואר האחרון הגיע לסטמפורד ברידג' תמורת 58 מיליון ליש"ט, יפגוש בלונדון ביום הראשון הקרוב את קבוצתו לשעבר, וטוען שאוהדי ליברפול יהיו תמיד יקרים ללבו.

אחרי שספג שריקות בוז צורמות בוומבלי כששיחק במדי נבחרת ספרד מול אנגליה, טרס יודע מה מחכה לו. "אין לי ספק שהקריאות יהיו קשות יותר", אומר החלוץ, "אוהדי ליברפול ראו רק את מה שהמועדון הראה להם, אבל הם לא יודעים את הסיפור האמיתי מאחורי המעבר שלי לצ'לסי. בגלל זה אני לא נוטר טינה, הם תמיד יהיו מיוחדים עבורי".

טורס איבד קצת מהיכולת שלו כשרוי הודג'סון החליף את רפא בניטז על הקווים באנפילד, והחלוץ מרגיש ש"אף אחד לא הבין אותי כמו שבניטז הבין אותי. אני חייב לו הרבה, הוא מאמן פנטסטי". לגבי סיכוייה של ליברפול הנוכחית לזכות בתואר אמר טורס: "זו קבוצה בתהליך בנייה, וזה לוקח זמן".

* "מירור" מדווח כי במשטרה אנגליה טוענים כי יש מספיק הוכחות נגד ג'ון טרי, ושיוגש נגדו כתב אישום בעקבות ההערות הגזעניות שאמר לעבר אנטון פרדיננד, בלם ק.פ.ר.

* עוד באנגליה: גוס פויט האורוגוואיי, כיום מאמן ברייטון ובעבר כוכב בפרמיירליג, התייחס לפרשת הגזענות של לואיס סוארס-פטריס אברה: "שיחקתי שבע שנים בספרד, וקראו לי כל הזמן בשמות כי אני מדרום אמריקה, ומעולם לא התבכיינתי כמו ילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully