וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "בסוף המשחק אבקש מדל פיירו את החולצה"

קשר פאלרמו נרגש לקראת המפגש עם יובנטוס ואליל נעוריו ביום א': "אחת הקבוצות הטובות בעולם, המטרה היא ניצחון"

לערן זהבי ופאלרמו מצפה ביום ראשון קרב צמרת מסקרן במיוחד מול יובנטוס. הרוסאנרי השיגו העונה רק נקודה אחת בחמשת משחקי החוץ שלהם ולא כבשו שער זכות, אבל הקשר הישראלי משוכנע שקבוצתו מסוגלת לנצח את הגברת הזקנה במגרשה: "ברור שאנחנו רוצים לנצח. יהיה משחק קשה, אבל המטרה להשיג שלוש נקודות", אמר זהבי במסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

"יובנטוס היא אחת הקבוצות הטובות העולם. כבר פגשתי בקריירה קבוצות גדולות ואני שמח לעשות זאת שוב. נעשה הכל כדי להוציא תוצאה טובה. הגיע הזמן שנתחיל להשיג את התוצאות גם בחוץ והמטרה שלנו היא ניצחון", אמר זהבי והתייחס להבדלים ביכולת בין משחקי הבית לחוץ: "אין לכך סיבה מיוחדת. בחלק הראשון של העונה פגשנו יריבות חזקות בחוץ: לאציו, רומא, מילאן ואודינזה".

הקשר התייחס גם למפגש הקרוב עם אלסנדרו דל פיירו, קפטן יובנטוס: "כשהייתי קטן, עקבתי אחרי הביצועים שלו בטלוויזיה. הוא שחקן שנתן לי השראה, אגדה, אלוף. בסוף המשחק אבקש ממנו את החולצה שלו".

זהבי דיבר גם על התפקוד שלו במערך של דביס מאנג'ה: "העמדה שלי במגרש היא לא בעיה. המאמן הסביר לי מצוין מה לעשות ואני שחקן גמיש שמתאקלם מהר. הוא אמר לי לעזור לחלק ההגנתי ובצד ההתקפי הוא נותן לי חופש ליזום מהלכים ועבור שחקן כמוני זה אידיאלי. אני נהנה משיתוף הפעולה עם יוסיפ איליצ'יץ'. אנחנו משחקים בלי חלוצים? אל תשכחו שברצלונה זכו בכל התארים בלי חלוץ מרכזי".

על המטרות הקבוצתיות והאישיות אמר: "בסוף העונה אנחנו מקווים להיות במקום שיאפשר לנו לשחק במפעל אירופי. אישית אשמח להבקיע לפחות שבעה שערים העונה וברור שלא יפריע לי לכבוש יותר. ממשחק למשחק אני מרגיש שאני משתפר ומורצה מההופעות שלי".

זהבי נשאל לגבי הדרך בה חגג את השער שכבש לרשת בולוניה, עם קריאת "שמע ישראל": "לשחקנים שונים דרכים שונות לחגוג ולי יש את הדרך שלי. האם היה בזה משהו דתי? לא, זאת רק הדרך שלי לחגוג אחרי כיבוש ואין לזה רקע דתי".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully