וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש: "הגשם לא יהווה תירוץ בשבת"

17.11.2011 / 18:33

שוער הפועל עכו נערך למזג אוויר סוער נגד מכבי תל אביב, ומצהיר: "לא נחפש תיקו". בגלל הגשם, האימון נערך באולם

הפועל עכו ממשיכה להתכונן במרץ למשחק הצמרת הקרוב בשבת (17:00, שידור ישיר בספורט 1) נגד מכבי תל אביב. הקבוצה קיימה הערב (חמישי) אימון באולם בשל תנאי מזג האוויר הקשים שלא איפשרו לקיים אימון ראוי באיצטדיון החדש, בו יתקיים המשחק, אבל בשישי בבוקר האימון המסכם יתקיים שם. מלבד משה מישאלוב ודימקאו פידליס הפצועים, כל שחקני הסגל נטלו חלק באימון, כשבסיומו חולקו פיצות לשחקנים.

הקשר-חלוץ הסרבי זארקו לאזטיץ' שנחת בארץ לצורך התרשמות, לא השתתף באימון בשל עייפות, והוא מתוכנן להתאמן בשישי. לאזטיץ', שהינו שחקן חופשי, ינסה להרשים את ראשי הקבוצה, ואם הוא יוחתם, הוא כנראה יבוא על חשבונו של לואיס זומא המאכזב. אלי כהן מתוכנן לפתוח נגד הצהובים כמעט עם אותו הרכב שפתח במחזור האחרון נגד עירוני רמת השרון, כשבמרכז ההגנה צפוי לחבור לניסו קפילוטו גבע ברקאי, אחרי שהתברר שמישאלוב עדיין פצוע.

לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב, סיפר דודו גורש לוואלה! ספורט: "מתחילים להרגיש את ההתרגשות לקראת המשחק. יש את מגבלות מזג האוויר, אבל אלי כהן מכין אותנו למשחק מול קבוצה צעירה ודינמית. נגיע למשחק וניתן יותר ממאה אחוז, בבית אנחנו רוצים לנצח כל קבוצה, ולמרות שמכבי תל אביב היא קבוצה מצוינת, אנחנו לא נבוא כדי לחפש תיקו או להפסיד בכבוד. כשאתה משחק בקבוצה קטנה אתה רק מחכה למשחקים כאלה כי באמת שיש בהם יוקרה. מעבר לשלוש הנקודות זה מהווה הצהרת כוונות וזה ייתן ביטחון לשחקנים".

על מזג האוויר הגשום שצפוי לסוף השבוע, שעשוי להקשות עוד יותר את המשחק עבור עכו וכמובן עבורו באופן אישי, מספר גורש: "אנחנו השוערים לא כל כך אוהבים את המשחקים האלה בגשם, אבל זה עובד גם על הצד השני ובכל מקרה הגשם לא יהווה תירוץ. מחר נכין את עצמנו לכדור רטוב". על הקהל שעשוי למלא את האיצטדיון, הוסיף גורש: "הקהל שלנו השנה הוא פקטור מאוד רציני אחרי ששש שנים שיחקנו מחוץ לבית והגיעו למשחקים שלנו 100 או 200 צופים. כשאתה רואה את הקהל דוחף אותך, יש לזה משמעות ואני מקווה שמזג האוויר לא יפגע במשחק שלנו".

זארקו לאזטיץ' נחת בארץ
הפועל עכו בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully