וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: זארקו לאזטיץ' נחת ויערוך אימון

17.11.2011 / 11:24

החלוץ הסרבי (30) שגדל במחלקת הנוער של הכוכב האדום עשוי להחליף את זומא. ברקאי וקפילוטו יפתחו כבלמים נגד מכבי ת"א

הפועל עכו כבר מתחילה לחשוב ברצינות על חלון ההעברות בינואר, והיום (חמישי) נחת בארץ הקשר-חלוץ הסרבי זארקו לאזטיץ' שיקיים מספר אימונים בעכו ובמידה וירשים, הוא יוחתם. לאזטיץ' בן ה-30, שיערוך אימון כבר היום, גדל במחלקת הנוער של הכוכב האדום, ובין השאר הוא שיחק בפ.ק פרטיזן, וויוודינה ורודוס. במהלך השנה האחרונה נמנה לאזטיץ' על הסגל של סולו האינדונזית, אבל כעת הוא שחקן חופשי, מה שמאפשר לו לחתום כבר עכשיו.

במידה והוא אכן יחתום, הוא צפוי להחליף את החלוץ הקמרוני לואיס זומא המאכזב, שהוחתם באמצע העונה שעברה. מלבד לאזטיץ' נחת היום גם החלוץ הסרבי סטפן שצ'פוביץ', שחזר ממשחק של הנבחרת הצעירה של סרביה, וישוב להתכונן למשחק החשוב בשבת נגד מכבי תל אביב.

לקראת המשחק מול הצהובים, נותר אלי כהן עם בעיה קשה במרכז ההגנה. מלבד דימקאו פידליס הפצוע ואדי גוטליב שהסגיר את עצמו למשטרה הצבאית, גם משה מישאלוב ששב לאימונים בשבוע שעבר אחרי מתיחה, לא יוכל לשחק אחרי שהתברר שהוא עדיין סובל מפציעה. לכהן לא נותרו הרבה ברירות, והוא יפתח עם ניסו קפילוטו לצידו של גבע ברקאי, שהיה בקצה הרוטציה עד השבוע. הקבוצה תקיים אימון ב-17:00 באיצטדיון החדש.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully