וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין עשוי לעבור בהשאלה לבארנסלי

הקשר הצעיר של מנצ'סטר סיטי מחוזר על ידי הקבוצה מתחתית הצ'מפיונשיפ: "סיטי ואני מרגישים שאני צריך לצאת להשאלה"

האם גיא אסולין יעבור בקרוב לתחנה האירופית הבאה שלו? באנגליה מדווחים היום (חמישי) שהקשר הישראלי מועמד לעבור בהשאלה לבארנסלי מתחתית הצ'מפיונשיפ. על פי הדיווח, המנג'ר קיית' היל מעוניין להנחית בקבוצה עד השבוע הבא את הקשר שחתום במנצ'סטר סיטי ואת ג'ו תומפסון, קשר צעיר נוסף המשחק ברוצ'דייל.

"יש כל מיני שמועות שמתעופפות באוויר לגבי השחקנים שאני הולך להחתים, אבל לא באמת יודע מהיכן הן מגיעות", הסכים היל לומר ל'דה סטאר'. "אני לא מתכוון למהר לגבי זה מכיוון שיש לנו זמן עד השבוע הבא להחתים שחקנים. אני חושב שזה יהיה מוקדם מדי לקבל שחקנים לפני המשחק ביום שבת, אבל אני מקווה שבשבוע הבא נוכל לעשות משהו".

אסולין עצמו צוטט ב"כרוניקל": "אני זקוק לביטחון ויכול להשיג רק אם אשחק בקביעות. סיטי ואני מרגישים שאני צריך לצאת להשאלה כדי שאוכל לשחק כל שבוע. אשאר באנגליה או אעבור לקבוצה מהליגה השנייה בספרד".

בארנסלי כאמור מסובכת בתחתית הליגה עם ארבעה ניצחונות בלבד ב-16 משחקים, והיא נמצאת רק במקום ה-19 כשיש לה חמש נקודות בלבד יותר מבריסטול סיטי שנמצאת מתחת לקו האדום.

אסולין, קשר הנבחרת הצעירה, גדל בהפועל חיפה ובבית"ר נס טוברוק ועבר ב-2003 לשחק בברצלונה, שם שיחק בקבוצות הנוער אבל לא הצליח להשתלב בקבוצת הבוגרים, כשלפני כשנה הוא חתם במנצ'סטר סיטי, בשורותיה הוא חתום על חוזה לשנתיים וחצי.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully