וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אבישי סמולר ייעדר כשלושה חודשים

שחקן למגו יחמיץ את משחקי הנבחרת מול אוסטריה במוקדמות אליפות העולם. הגיע שחרורו של מיטרוביץ' ממכבי תל אביב

אבישי סמולר, שחקן נבחרת ישראל ולמגו הגרמנית ייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים. המשמעות היא שהוא יחמיץ את צמד המשחקים של ישראל מול אוסטריה בחודש ינואר במוקדמות אליפות העולם. "לצערי, אני לא אוכל לשחק במשחקים האלה", סיפר סמולר , שלא שותף כבר במשחק האחרון של קבוצתו נגד קיל מוליכת הליגה הגרמנית.

"המצב הוא כזה שיש לי קרע חלקי בגיד של הדו ראשי, מה שגורם לי לשחק עם כאבים רבים", הסביר סמולר. "זוהי פציעה שאני סוחב כמה שבועות אבל היה לי חשוב בכל זאת להשתתף במשחקים של הנבחרת בתקווה שאוכל להימנע מאופציה כירורגית. לצערי לאחר התייעצות עם מספר מומחים בארץ ובעולם הוחלט שהסיכון להמשיך לשחק כך הוא גבוה מדי ואאלץ לעבור ניתוח שישבית אותי למשך של שלושה חודשים".

בעניין אחר, הבוקר (חמישי) הגיע למשרדי איגוד הכדוריד השיחרור הבינלאומי של הסרבי מילוש מיטרוביץ', שחתום על ידי ההתאחדות האיראנית, ומכבי תל אביב רושמת אותו כעת לקראת המשחקים שלה מול אנקרספור בסיבוב השלישי בגביע האתגר האירופי (המשחק הראשון יתקיים בטורקיה בשבת הבאה).

מחר ייערך המחזור הרביעי בליגת העל, כשבמשחק המרכזי (16:00) תארח נס ציונה את מכבי תל אביב, שמאמנה אבי רש אמר לקראת המשחק: "אני רוצה להאמין שנראה את מכבי תל אביב שניצחה את מכבי ראשון לציון. אני מקווה שנבוא בוגרים לשמור על הנקודות, אבל נס ציונה זאת אחת הקבוצות הלא צפויות, והם כבר ניצחו בגביע האיגוד את אס"א תל אביב".

מאמן נס ציונה, גיל סגל: "הניצחון על אס"א וההגעה לגמר גביע השופטים גרמו לנו לשיכרון חושים ולטעויות. אנחנו עובדים כדי לחזור לפוקוס, וצריך לעשות את ההכנה הטובה לשחקנים ולקוות לטוב. ננסה לשחק פשוט יותר טוב".

יתר משחקי המחזור: אס"א ת"א - קרית מוצקין (17:00, עלית באוניברסיטת ת"א), מ.כ חולון - רמה"ש (17:00, קציר), הפועל ראשל"צ - סביון (17:00, רוזנשטיין), מכבי ראשל"צ - עירוני רחובות (16:00, בית מכבי) ובני הרצליה - אשדוד (16:00, הראשונים הרצליה).

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully