וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "אני רוצה להישאר כאן שנתיים או שלוש"

חלוץ אוקזר מתחיל להתרגל לחיים בליגה הצרפתית: "בצ'לסי למדתי שאני צריך לקחת את הדברים צעד אחרי צעד"

בן שהר עדיין מתנדנד בין ההרכב הראשון לספסל באוקזר, אבל החלוץ הישראלי שיחזור עם קבוצתו מהפגרה הישר למשחק חוץ מול שכנתה לתחתית ולנסיין מתחיל למשוך עניין מהתקשורת המקומית, בעיקר בשל הרזומה הארוך שלו ברחבי היבשת.

"התחלתי בנוער של הפועל תל אביב, וכבר כשהייתי בן 16 קיבלתי הצעות מצ'לסי ומאסטון וילה אחרי שגילו אותי במשחק של נבחרת הנוער מול אירלנד", סיפר שהר. "לא יכולתי לסרב להצעה מצ'לסי אבל הייתי צריך לחכות לקבלת הדרכון הפולני שלי כדי לעבור לאירופה".

על תקופתו באנגליה אמר שהר: "צ'לסי זה מועדון ענק, שיכול לקנות כל שחקן. דיברתי עם מוריניו, והוא אמר לי שהוא אוהב את סגנון המשחק שלי, אבל לשחקן צעיר קשה לקבל הזדמנות בקבוצה כזאת. זה קרה לעוד שלושה או ארבעה חברים שלי בקבוצת המילואים, לא רק לי".

"המעבר לצ'לסי היה מטורף בשבילי בגיל כל כך צעיר", המשיך שהר. "אבל היום אני יודע שאני צריך לקחת את הדברים צעד אחרי צעד". על ההשאלה לשפילד וונסדיי אמר שהר: "הרגשתי טוב בשפילד וכבשתי כמה שערים חשובים שם, אבל הסוכן שלי המליץ לי לעבור לפורטסמות. הארי רדנאפ רצה אותי שם וההתחלה הייתה טובה, אבל אז פיטר קראוץ' הגיע והדברים השתנו".

לסיום נשאל שהר על המטרות שלו השנה באוקזר, וסיכם: "אני רוצה לתת עונה טובה, ואני מקווה להישאר כאן שנתיים או שלוש. כרגע אני מתרכז רק בליגה הצרפתית".

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully